Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.

1. Data: 2019-04-10 04:45:13

Temat: Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak jak obiecałem pisząc ze szpitala psychiatrycznego w Miliczu,
publikuję maila, którego otrzymałem z interii. To było 4 września
a dwa dni po ostrzeżeniu moja strona leotar.net zniknęła.

-------------
4 wrz 2018 10:41
Od: BOK INTERIA
Do: LeoTar L...@w...pl
Temat: Zawiadomienie dt. treści na stronie leotar.net

Szanowny Panie,

W związku z otrzymaniem wiarygodnej wiadomości, o której mowa w art. 14
ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną, w związku z art. 14 ust. 3 wspomnianej ustawy,
informujemy o zamiarze uniemożliwienia dostępu do bezprawnych treści
udostępnianych w ramach serwisu internetowego prowadzonego pod adresem
leotar.net, co jednocześnie będzie oznaczać uniemożliwienie
wykorzystania serwerów udostępnianych w ramach usługi hostingu w
serwisie Strefa.pl do udostępniania treści w serwisie internetowym
prowadzonym pod adresem leotar.net.

Po przeanalizowaniu otrzymanego zawiadomienia zidentyfikowaliśmy
udostępnianie za pośrednictwem serwisu leotar.net bezprawnych treści
mających charakter pomówienia konkretnych osób z imienia i nazwiska
między innymi o pedofilie, homoseksualizm, znęcanie się psychiczne, w
tym także jako działania mające naruszać dobra osobiste tych osób, a
także rozpowszechnianie treści nawołujących do pedofilii kazirodczej.

Jednocześnie wskazujemy, że przechowywanie i udostępnianie treści, jak
wyżej wspomniane, stanowi naruszenie ust. 61 Regulaminu Płatnych Usług w
strefa.pl. W tym miejscu wzywamy Pana do zaniechania naruszeń. W
przypadku niezastosowania się do niniejszego wezwania, informujemy, że
na podstawie ust. 33 Regulaminu Płatnych Usług w strefa.pl, Grupa
Interia.pl sp. z o.o. sp.k. będzie uprawniona do wypowiedzenia zawartej
umowy ze skutkiem natychmiastowym.

Pozdrawiamy,

Biuro Obsługi Klienta | GRUPA INTERIA.PL Sp. z o.o. sp.k.

tel.: (12) 646 28 12 | fax: (12) 646 27 10

email: b...@f...interia.pl | www.interia.pl
------------
GRUPA INTERIA.PL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z
siedzibą w Krakowie, os. Teatralne 9A, 31 -946 Kraków, wpisana do
rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia
w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000416593, NIP 527-26-44-300.
-----------
Uwaga: Wiadomość jest przeznaczona tylko dla jej adresata. Dostęp osób
trzecich do tej wiadomości jest zabroniony.

LeoTar Gnostyk

2. Data: 2019-04-12 10:12:36

Temat: Re: Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

-----------
> Uwaga: Wiadomość jest przeznaczona tylko dla jej adresata. Dostęp osób
> trzecich do tej wiadomości jest zabroniony.

> [...]

Normalna procedura.. Dziwi tylko trochę ten pośpiech w jakim
zlikwidowano Twoją stronę.

3. Data: 2019-04-12 12:10:06

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

-----------

> Normalna procedura.. Dziwi tylko trochę ten pośpiech w jakim
> zlikwidowano Twoją stronę.

W mailu nie podano kto zawiadomił o rzekomo "niewłaściwych" treściach na
mojej stronie ani też na podstawie jakiego paragrafu obowiązującego w RP
prawa dokonano likwidacji tejże strony.

Ponadto spółka interia.pl nie wywiązała się z zawartej ze mną umowy
handlowej oraz naraziła mnie na straty wizerunkowe traktując mnie
samowolnie jak przestępcę.

Coś z tym pasztetem muszę zrobić. Czy ma ktoś jakiś pomysł?

LeoTar Gnostyk

4. Data: 2019-04-12 12:24:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-04-12 o 12:10, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> samowolnie jak przestępcę.
>
> Coś z tym pasztetem muszę zrobić. Czy ma ktoś jakiś pomysł?

Podaj interię do sądu. Poskarż się, że usunęli ci stronę za publikowanie
treści namawiających do pedofilii.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2019-04-12 13:23:16

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat pisze:

> Podaj interię do sądu. Poskarż się, że usunęli ci stronę za publikowanie
> treści namawiających do pedofilii.

Zostałeś Piotrze w blokach startowych podczas gdy świat ruszył
gwałtownie do przodu. Poczytaj sobie

Data: Fri, 12 Apr 2019 12:10:06 +0200
Nadawca: LeoTar Gnostyk <l...@g...com>
Firma/Organizacja: Sunrise Services
Adresat: Prokuratura Krajowa Biuro Podawcze <b...@p...gov.pl>
Grupy dyskusyjne: pl.sci.psychologia
Odniesienia: <q8jlbs$dvg$1@node1.news.atman.pl>
<5cb03a04$0$496$65785112@news.neostrada.pl>

---------koniec doniesienia--------------

> Powrotu do zdrowia życzę Piotrze

LeoTar Gnostyk

6. Data: 2019-04-13 10:47:28

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

-------------

------------
-----------

> [...]
> samowolnie jak przestępcę.
>
> Coś z tym pasztetem muszę zrobić. Czy ma ktoś jakiś pomysł?

Jest ustawa "o ochronie danych osobowych", Ty zdaje się ją naruszyłeś
ujawniając publicznie personalia.

Nic, możesz ich podać do sądu, ale to raczej czysta strata czasu i kasy.

7. Data: 2019-04-13 12:44:30

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

-------------

------------
-----------

> Jest ustawa "o ochronie danych osobowych", Ty zdaje się ją naruszyłeś
> ujawniając publicznie personalia.

Znaczy się oszust może mnie oszukiwać w świetle prawa ustanowionego
przez organ ustawodawczy a mnie nie jest wolno ujawnić go z imienia i
nazwiska? Czy tak ma wyglądać sprawiedliwość społeczna? Przecież Ty
promujesz chory system.

> Nic, możesz ich podać do sądu, ale to raczej czysta strata czasu i kasy.

Wykroczeniami przeciwko bezpieczeństwu Państwa zajmują się ABW,
Prokuratura i inne powołane do tego celu instytucje, a nie lewoskrętne sądy.

LeoTar Gnostyk

8. Data: 2019-04-13 14:25:26

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

-------------

------------
-----------

> [...]
> przez organ ustawodawczy a mnie nie jest wolno ujawnić go z imienia i
> nazwiska? Czy tak ma wyglądać sprawiedliwość społeczna? Przecież Ty

Mnie do tego nie mieszaj, ta ustawa to nie moje dzieło. Aczkolwiek sam
zamysł jest dobry, aby z urzędu powstrzymać szarganie dobrego imienia
osób nie pretendującym do miana publicznych, i właśnie to można
zakwalifikować pod sprawiedliwość społeczna.

> Wykroczeniami przeciwko bezpieczeństwu Państwa zajmują się ABW,
> Prokuratura i inne powołane do tego celu instytucje, a nie lewoskrętne
> sądy.

Ale w tym wypadku nie ma mowy o bezpieczeństwie Państwa, chodzi tylko o
dobra osobiste Obywatela.

9. Data: 2019-04-13 16:27:23

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

-------------

------------
-----------

> [...]
> osób nie pretendującym do miana publicznych, i właśnie to można
> zakwalifikować pod sprawiedliwość społeczna.

Osoby sprawujące funkcje publiczne, a takimi są pracownicy opieki
społecznej, nie są osobami prywatnymi i tych osób ochrona nie może
dotyczyć. A Ty, skoro zająłeś stanowisko, to sam się wmieszałeś w sprawę.

> Ale w tym wypadku nie ma mowy o bezpieczeństwie Państwa, chodzi tylko o
> dobra osobiste Obywatela.

Mylisz się. Uniemożliwienie dystrybucji Wiedzy na temat mechanizmów
generowania i rozpowszechniania się przemocy jest jak najbardziej
wykroczeniem przeciwko zbiorowemu bezpieczeństwu i MUSI być ścigane z
urzędu w skali lokalnej (państwa) jak również i globalnej. Ktoś, kto
zakazuje dystrybucji tej Wiedzy uniemożliwia wdrożenie działań
(technologii) profilaktycznych eliminujących przemoc z życia gatunku nią
zainfekowanego lub też uniemożliwia powstanie nowego gatunku, który
będzie wolny od wszelkiej maści przemocy. Zakaz jest więc przestępstwem
przeciwko Życiu.
LeoTar Gnostyk

10. Data: 2019-04-14 12:13:15

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.04.2019 o 16:27, LeoTar Gnostyk pisze:

> Osoby sprawujące funkcje publiczne, a takimi są pracownicy opieki
> społecznej, nie są osobami prywatnymi i tych osób ochrona nie może
> dotyczyć. A Ty, skoro zająłeś stanowisko, to sam się wmieszałeś w sprawę.

Nie, osoby publiczne to takie które żyją ze swojego wizerunku. W wiec
tylko takie persony jak politycy, dziennikarze, artyści, sportowcy itd,
takimi osobami nie są pracownicy opieki społecznej.
Ja tylko staram się oceniać sytuację obiektywnie. oczywiście zdaję też
sobie sprawę z niemocy człowieka wobec systemu, złego systemu, który
stworzono nie po to aby wspomagać tego człowieka/obywatela a tylko
represjonować.

> [...]
> zainfekowanego lub też uniemożliwia powstanie nowego gatunku, który
> będzie wolny od wszelkiej maści przemocy. Zakaz jest więc przestępstwem

Myślę że w Twoim przypadku chodziło przede wszystkim o to że Twoje
postępowanie kolidowało z ustawą o ochronie danych osobowych, i to
zaważyło o tym że zamknięto Ci stronę.

Hoży Ambroży
Wolna Wola a sugestia.
Partnerstwo w epoce przemian.