Przemoc psychiczna i seksualna w PDPS w Ostrowinie

21. Data: 2018-06-19 05:40:37

Temat: Re: Przemoc psychiczna i seksualna w PDPS w Ostrowinie
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Sposoby poniżania mieszkańców przez personel w PDPS Ostrowina.

1. Manipulowanie wypłatami kieszonkowego. Jednym wcześniej, drugim
później (poniżanie). Ciągła niepewność czy wypłata dojdzie do skutku.

2. Manipulowanie papierosami-nagrodami za drobne prace wykonywane przez
mieszkańców.

3. Zamykanie okien pod pretekstem przepisów p.poż i bezpieczeństwa.

4. Zamykanie drzwi na klatki schodowe w porze dziennej.

5. Zamykanie palarni dla mieszkańców w porze dziennej a udostępnianie
palarni tylko personelowi. Ostatnia (wczorajsza) oferta p.Siemińskiej
dla mieszkańców - palarnia będzie dostępna po 22.00.

6. Zabieranie mieszkańcom ich własnej pościeli i dawanie tej pościeli
innym pod pretekstem dzielenia się dobrami.

7. Zmuszanie niektórych mieszkańców lepiej sytuowanych, np. dzięki pracy
w Spółdzielni Socjalnej Pasja, do malowania i wyposażania pokojów poza
standardowymi opłatami za pobyt w DPS.

8. Poniżanie słowem i gestem. Np. chcesz dotknąć moich mokrych majtek.
Opiekunki i personel żeński poniżają mężczyzn seksualnie natomiast
opiekunowie terroryzują pensjonariuszy swoją władzą nad nimi.

9. Poniżaniem, a raczej odbieraniem wolności jest nadopiekuńczość, gdyż
pozbawia ona ludzi własnej woli.

LeoTar Gnostyk

22. Data: 2018-06-19 05:57:04

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.06.2018 o 05:40, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
> nimi.
>
> 9. Poniżaniem, a raczej odbieraniem wolności jest nadopiekuńczość,

Ponadto opiekunowie inicjują walki pomiędzy mieszkańcami poniżając
jednych a wywyższając drugich by osiągnąć efekt totalnego zastraszenia i
podporządkowania sobie mieszkańców. Ale nie bierze się to znikąd.
Personel walczy o dominację również między sobą a dyryguje tym wszystkim
p.Siemińska utrzymująca wszystkich pracowników w niepewności. I to
zarówno kobiety jak i mężczyzn. Działa w myśl zasady "dziel i rządź".
Ryba psuje się zawsze od głowy. Pomimo niewątpliwych sukcesów w
remontach budynków i zaplecza p. Iwona Siemińska zintensyfikowała
niewolnictwo i toksyczne zaleznosci w PDPS w Ostrowinie

Całość czytaj tutaj
http://leotar.net/year_2018/przemoc-psychiczna-i-...
.html

LeoTar Gnostyk

23. Data: 2018-06-19 06:25:57

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.06.2018 o 05:57, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> niewątpliwych sukcesów w remontach budynków i zaplecza p. Iwona
> Siemińska zintensyfikowała niewolnictwo i toksyczne zaleznosci w PDPS

Oczekuję na następny ruch p.dyr. Iwony Siemińskiej. A bedzie nim
najprawdopodobniej próba wyrzucenia mnie "na zbity pysk" z PDPS w
Ostrowinie> Temu, najprawdopodobniej, ma posłużyć podpisany przeze mnie
wczoraj w QMED-zie bliżej nieokreślony papier na którym widnieje mój
podpis. Wniosek do PCPR, potem do usłużnego Sądu Rodzinnego w Oleśnicy i
będzie miała pozamiatane.

LeoTar Gnostyk

24. Data: 2018-06-19 06:53:34

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.06.2018 o 06:25, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]

> mnie wczoraj w QMED-zie bliżej nieokreślony papier na którym widnieje
> mój podpis. Wniosek do PCPR, potem do usłużnego Sądu Rodzinnego w

A tak przy okazji. Warto sie zapoznać z historią wałbrzyską przygodą
p.Iwony Siemińskiej jako dyrektorki tamtejszego PCPR a potem Domu Małego
Dziecka. Znakomita organizatorka do zdobywania pieniędzy i totalna
destruktorka jeżeli chodzi o relacje międzyludzkie. W podanym linku
warto przeczytać komentarze.
https://www.walbrzyszek.com/news,single,init,article
,5023

LeoTar Gnostyk

25. Data: 2018-06-19 08:58:50

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.06.2018 o 06:53, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]

> Małego Dziecka. Znakomita organizatorka do zdobywania pieniędzy i
> totalna destruktorka jeżeli chodzi o relacje międzyludzkie. W podanym

Po wczorajszej awanturze p.Siemińska stara się uciszyć atmosferę między
mieszkańcami i uśpić ich czujność. Ale dla mnie nie ma to już
najmniejszego znaczenia co sie dzisiaj stanie, czy zebranie się odbędzie
czy też zostanie spacyfikowane. Wczoraj udało mi się ujawnić prawdziwy
cel i metody działania p.Siemińskiej Iwony. Jej koniec w Ostrowinie to
już tylko kwestia czasu.

LeoTar Gnostyk

26. Data: 2018-06-19 11:39:12

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.06.2018 o 08:58, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> ujawnić prawdziwy cel i metody działania p.Siemińskiej Iwony. Jej
> koniec w Ostrowinie to już tylko kwestia czasu.

W PDPS Ostrowina trwa pacyfikowanie wczorajszych bojowych nastrojów
mieszkańców Domu. Coś nadzwyczajnego - ludzie dostają pieniądze, których
im wcześniej wzbraniano. Jakieś niespodziewane prezenty. Śmeje beje.
Myślą, że zatrą w ludzkiej pamięci wczorajszą publiczną akcję próby
zdestabilizowania mnie i poniżania.

Jeszcze raz przypominam linka do fałszywki z litem:
http://leotar.net/year_2018/files/20180618-wynik-rze
komego-badania-litu-w-mojej-krwi..pdf

LeoTar Gnostyk

27. Data: 2018-06-19 13:54:24

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.06.2018 o 11:39, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> akcję próby zdestabilizowania mnie i poniżania.
>
> Jeszcze raz przypominam linka do fałszywki z litem:

Zjawił

się w Ostrowinie psycholog, Prezes Spółdzielni Socjalnej Pasja i
chce rozmawiać. Odpowiedziałem, że będziemy rozmawiać tylko drogą
papierową. Widać wierchuszka zbiera siły przed popołudniowym zebraniem z
mieszkańcami, które w zasadzie może się już nie odbyć. Dobrze byłoby
jednak gdyby się odbyło i mieszkańcy zdobyli sie na odwagę wywalenia
całej prawdy bandziorom prosto w oczy.

LeoTar Gnostyk

28. Data: 2018-06-19 16:01:03

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.06.2018 o 13:54, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]

> Dobrze byłoby jednak gdyby się odbyło i mieszkańcy zdobyli sie na
> odwagę wywalenia całej prawdy bandziorom prosto w oczy.

Spotkanie mieszkańców z kierownictwem PDPS-u nie odbyło się. Przyszło 3
mężczyzn i jedna kobieta. A kierownictwo pewnie rechotało z radości.
Ale, tak jak już wcześniej napisałem, dzisiejsze spotkanie to już tylko
musztarda po obiedzie. Była to intuicyjna prowokacja z mojej strony by
wyciągnąć lisa z nory. Lis tego nie dostrzegł i dobrowolnie wpadł w
zastawione sidła przeze mnie sidła dostarczając mi informacji
potrzebnych do zdemaskowania go oraz metod jego pracy.
No to na razie. Jeżeli coś będę miał do dodania to się jeszcze dzisiaj
pojawię.

LeoTar Gnostyk

29. Data: 2018-06-20 23:43:37

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.06.2018 o 16:01, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]

> potrzebnych do zdemaskowania go oraz metod jego pracy.
> No to na razie. Jeżeli coś będę miał do dodania to się jeszcze dzisiaj

Wczoraj w południe kierownictwo PDPS niespodziewanie obdarowało co
bardziej bojowych mieszkańców różnymi nagrodami. Intencja była prosta:
odciągnąć ode mnie chwiejnych i niestabilnych ludzi świecidełkami by
niewolnicy uznali swoich oprawców za przyjaciół. I to się im całkowicie
udało bo na zebranie, które miało się odbyć o godz. 15.15 przyszło
cztery osoby> To był następny krok mrocznego Zła przygotowującego się do
śmiertelnej rozprawy z Dobrem. Krzysztof Leszczyński wcale nie
zrezygnował z wykreowanie Marka Zielińskiego na mordercę doskonałego.
Tym razem zamiast Brykowicza ofiarą, dzięki której Zieliński stanie się
totalnym niewolnikiem programisty NLP Krzysztofa Leszczńskiego, ma być
Daniel Czerwiński. Daniel jest bardzo niestabilny emocjonalnie i
skrajnie związany z matką (uzależniony). Do dzisiaj mieszkali razem na 2
pietrze ale nagle Daniel został przeniesiony na nasze, 3 piętro decyzją
ciała "terapeutyczno-opiekuńczego" którym kieruje Oskar Łatoszyński,
były wojskowy i hedonista. W skład tego ciała wchodzą oprócz Oskara
panie Agnieszka Rzepka - pedagog specjalny, Małgorzata Leszczyłowska -
koordynatorka 3 piętra, terapeuta Łukasz i jeszcze kilka kobiet. Od
razu, gdy tylko przeniesiono Daniela na nasze piętro zajął sę nim
Zieliński, który kreuje się na guru Daniela. A ponieważ Daniel jest
słaby i chwiejny więc prędzej czy później Marek Zieliński zawładnie nim
całkowicie i zmusi do popełnienia samobójstwa. Dokładnie tak samo jak to
Próbował uczynić z Pawłem Thomasem (co mu się, na szczęście, do końca
nie udało) i tak jak to próbował uczynić z Dawidem Brykowiczem, czemu
udało mi się zapobiec. Obaj byli podatni na zastraszanie i poniżanie,
którymi to technikami Marek posługuje się doskonale wzorem swojego
mistrza Krzysztofa Leszczyńskiego. Ale wszyscy ci, którzy manipulują
Markiem to tchórze żadni władzy, która chcą zatrzymać ale cudzymi
rękami. Dlatego gdy zahipnotyzowany i zaprogramowany Marek Zieliński
doprowadzi kogoś do samobójstwa błyskawicznie obciążą go poczuciem winy
i strachem przed karą oferując mu swoje milczenie w zamian za zabicie
MNIE, piewcy wolności i równości oraz końca wszelkiej władzy. Są
tchórzami ponieważ brakuje im poczucia własnej wartości i nie są w
stanie zmierzyć się ze mną w walce na argumenty więc by mnie pokonać
szukają zabójcy, którego - pod groźbą wyjawienia jego tajemnicy i w
efekcie kary - totalnie od siebie uzależnią i wymuszą na nim zabicie
mnie. Kogoś kogo uważają za swojego największego wroga. A ja im wrogiem
nie jestem jeno nie pozwolę się nikomu zniewolić, czego oni nie
rozumieją gdyż będąc nieufnymi nie są w stanie pokonać strachu przed
stanem ufności, stanem którego nie rozumiejąc boją się panicznie. A
całym tym morderczym matriarchalnym burdelem dyryguje dyrektor Iwona
Siemińska. Ona zamachnęła się na mnie więc opisałem to wszystko
działając w obronie własnej. Niech się dzieje wola nieba. A dla tych,
którzy czytają mnie od niedawna polecam na mojej stronie wątek "Istota
homoseksualizmu" http://leotar.net/year_2018/istota-homoseksualizmu..
html

Link do opisu meandrów przemocy w PDPS w Ostrowinie tutaj:

30. Data: 2018-06-21 03:07:18

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2018 o 23:43, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]

html

> Link do opisu meandrów przemocy w PDPS w Ostrowinie tutaj:

A teraz podaję pełny skład przestępczej grupy zbrojnej z PDPS Ostrowina
działającej na rzecz zlikwidowania mnie, szerzyciela wolności i swobód:

1. Iwona Siemińska, dyrektorka
2. Krzysztof Leszczyński, psycholog
3. Adam Doliński, księgowy
4. Oskar Łatoszyński, kierownik działu terapeutyczno-opiekuńczego
5. Agnieszka Rzepka, pedagog
6. Łukasz , nowy terapeuta
7. Małgorzata Leszczyłowska, koordynatorka 3 piętra
8. Danuta Olszewska, koordynatorka 2 pietra
9 Ewelina Grzejdziak, koordynatorka 1 piętra
10. Edyta Lesiewicz, koordynatorka pawilonów

Psy gończe nakręcające bezpośrednio spiralę przemocy na 3 piętrze to:

1. Zdzisław Sójka, opiekun, który w chwili szczerości przyznał mi sie do
tego, ze całkowicie pozbawiony jest woli i poczucia własnej wartości,
były więzienny klawisz
2. Waldemar Koclejda, opiekun, który ma rzekomo odejść na emeryturę
3. Witold Pater, opiekun
4. Konrad Ciechanowski, opiekun oddelegowany aktualnie do filii PDPS w
Jemielnej.

A wszystko zaczęło się od tego, że zdałem sobie sprawę z
krypto-homoseksualizmu i podzieliłem się tą wiedzą z jedną z opiekunek.
Poczta szeptana zadziałała natychmiast i Krzysztof Leszczyński zapytał
mnie w pewnym momencie wprost czy powiedziałem o tych panach "pedały".
Zaprzeczyłem jakobym ich nazwał pedałami ale przyznałem, że uważam ich
za krypto-homoseksualistów. Wytłumaczyłem mu to, że kiedyś sam taki
byłem ale intensywna praca rehabilitacyjna z moim synem Wojciechem,
relacje z córką Kasią (list Kasi do mnie
http://leotar.net/war_1996-99/cze---tato.html), obserwacje zachowań
młodszego syna uwiedzionego przez matkę oraz samobójcza śmierć mojego
drugiego ojca (duchowego) doprowadziły do mojej przemiany z osobnika
homoseksualnego do androgyna, czyli umysłu zespolonego męsko-żeńskiego.
Pomimo mojej szczerości i otwartości strach psychologa przed zaufaniem
drugiemu człowiekowi jest tak wielki, że gotów jest zabić kogoś kto mu
to uzmysłowi, ale nie jest w stanie zrobić tego własnymi rękami. Wszyscy
pozostali działają dokładnie tak samo bojąc się zaufać, że to nowe które
przyniosłem nie jest wcale takie straszne - wystarczy wykazać się
gotowością do całkowitej rezygnacji z władzy. Ale to oznacza konieczność
podjęcia odpowiedzialności za własne decyzje czego oni podjąć nie chcą
ponieważ nie wierzą we własny potencjał z powodu braku poczucia własnej
wartości. Braku, którego praźródłem jest zaborcza i zachłanna matka. To
dzieci "czarnej matki wdowy".

LeoTar Gnostyk

Aniołom
Aniołom