Re: Przemoc wśród personelu w PDPS w Ostrowinie.

From: LeoTar Gnostyk <l...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Przemoc wśród personelu w PDPS w Ostrowinie.
Date: Fri, 26 Apr 2019 08:33:23 +0200

LeoTar Gnostyk pisze:

> Ale nie wszystko przewidziałem i po raz kolejny czegoś się nauczyłem.
> Pani Bożenka opowiedziała jednak NIE i powtórzyła to mnie. Nie wszystko
> przeanalizowałem do końca. Wiedziałem wprawdzie, że a męża pedofila,
> który jest o Nią strasznie zazdrosny gdyż czerpie z Niej pokarm
> psychiczny (wysysa energię życiową). A Ona żeby przetrwać czerpie
> energię drobnymi łykam ze swoich czterech podopiecznych w PDPS, dla
> których jest "pierwszy kontaktem". Norma przewiduje maksymalnie 3 takie
> kontakty na jednego pracownika. Ona ma aż 4 po to by przetrwać wobec
> [...]

Kobiety, którym wciąż brakuje poczucia własnej wartości, nie chcą
wspólnie ze mną uczestniczyć w ostatecznej destrukcji zbiorowego
Pedofila. A robią to dlatego, że z powodu braku poczucia własnej
wartości nadal chcą sprawować władzę, również nade mną, Człowiekiem
Wolnym. Dlatego odmawiają mi współpracy nie zdając sobie sprawy z tego,
że Pedofil doskonali się wraz ze mną i że jeżeli nie podejmą one
dobrowolnie decyzji o współpracy ze mną w celu zniszczenia Pedofila
wspólnymi siłami to ja je do tego zmuszę porzucając je na pastwę
żarłocznego i wciąż nienasyconego Pedofila. Odejdę do innego świata
pozostawiając je razem z tym bandytą. Będą musiały same się z nim
zmierzyć a wówczas wynik takiej walki będzie przesądzony na ich
niekorzyść. Musicie wybrać: albo Pedofil i Śmierć, albo ja i Życie.
Osobiste niechęci i zazdrość powinnyście odstawić do lamusa. No i koniec
z wszelką władzą, której tak za wszelką cenę bronicie. Bo na razie to w
imię zachowania władzy nad Mężczyzną, również tym wolnym, paktujecie z
diabłem czyli ze zbiorowym Pedofilem. Bo wszyscy męscy osobnicy
nieświadomego homo sapiens to homoseksualni pedofile. Macie wolny wybór.

LeoTar Gnostyk