Przepiepszone leczo

1. Data: 2008-03-18 18:03:41

Temat: Przepiepszone leczo
Od: "Barakus" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupę

To mój pierwszy post na tej grupie i zarazem pierwsze pytanie
Ugotowałem Leczo lecz przesadziłem z pieprzem, chili, tobasco i takie tam..
Macie jakiś sposób aby załagodzić smak - żona się krzywi

Pozdrawiam
Barakus

2. Data: 2008-03-18 18:28:40

Temat: Re: Przepiepszone leczo
Od: Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Barakus <w...@o...pl> napisał(a):
> To mój pierwszy post na tej grupie i zarazem pierwsze pytanie
> Ugotowa?em Leczo lecz przesadzi?em z pieprzem, chili, tobasco i takie tam..
> Macie jaki? sposób aby za?agodziae smak - ?ona sie krzywi

a) śmietana.
b) dodać więcej pozostałych składników.
c) dodać ziemniaków ale to raczej jeśli przesolone.
d) używać jako "sosu"/dodatku, a nie jako podstawowego dania.
e) zjeść samemu, a żonie ugotować coś innego ;-)

punkt e) można połączyć z b). Podzielić i żonie złagodzić, a sobie
dogodzić.

Pozdrawiam.

Artur Górniak

3. Data: 2008-03-18 19:36:13

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barakus" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
tam..
> Macie jakiś sposób aby załagodzić smak - żona się krzywi

1. Dobrze wychłodzić, tak żeby tłuszcz się oddzielił
2. Zebrać go. To co powoduje że potrawa jest pikantna rozpuszczone jest w
tłuszczu.

To porada z tej grupy dotycząca flaków i rosołów. Sam wypróbowałem raz, z
bograczem (a w zasadzie zupą gulaszową), zadziałało.

4. Data: 2008-03-18 21:29:02

Od: stefandora <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barakus wrote:
> [...]
> Ugotowałem Leczo lecz przesadziłem z pieprzem, chili, tobasco i takie tam..
> Macie jakiś sposób aby załagodzić smak - żona się krzywi

Dodaj jogurt lub śmietanę.

Dorota

CO ZROBIĆ?
żurek a barszcz biały