"Przepis" na czapkę która zawsze wychodzi :))

1. Data: 2005-02-01 12:39:40

Temat: "Przepis" na czapkę która zawsze wychodzi :))
Od: "Anna Daszkiewicz" <kubus991@[wytnij to]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli ma ktoś ochotę na przepis na czapkę która zzawsze wychodzi to prosze
sie zgłaszać. Wzór robiłam sama więc nie wiem czy będzie czytelny, ale
dołącze też opis. Wzór jest sprawdzony i nigdy czapka sie nie marszczy ani
nie jest zamało :))

1. Data: 2005-02-01 12:47:09

Temat: Re: "Przepis" na czapkęktóra zawsze wychodzi :))
Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

> jeśli ma ktoś ochotę na przepis na czapkę która zzawsze wychodzi to prosze
> sie zgłaszać.

Ale gdzie? Chciał nie chciał, muszę tu się zgłosić. Zgłaszam się!!!!
Jandulka (Warszawa)

1. Data: 2005-02-01 13:11:52

Od: "pela" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie zgłaszać. Wzór robiłam sama więc nie wiem czy będzie czytelny, ale
> dołącze też opis. Wzór jest sprawdzony i nigdy czapka sie nie marszczy ani

Ja mam ogromną ochotę! Ostatnio, kiedy próbowałam zrobić czapkę prułam ją
chyba z pięć razy. Stale mi wychodzi albo za duża albo za mała. Z góry pięknie
dziękuję.
Pozdrawiam-pela

1. Data: 2005-02-01 14:08:54

Od: "Anna Daszkiewicz" <kubus991@[wytnij to]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Można sie zgłaszać i na priwa i na formum jak komu wygodniej.

1. Data: 2005-02-01 14:35:22

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Daszkiewicz wrote:
> Można sie zgłaszać i na priwa i na formum jak komu wygodniej.
A ja bym Ci radziła zapoznać się z FAQ tej grupy, a zwłaszcza z punktem
8. Właśnie namawiasz do jego łamania.
Ja do Ciebie na priv pisać nie będę, bo nie chcę tego wzoru, ale jeśli
Ty będziesz czegoś chcieć ode mnie, to na ten "adres" z pewnością nie
będę pisać.
J.

1. Data: 2005-02-01 15:01:16

Od: "Kropeczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Można sie zgłaszać i na priwa i na formum jak komu wygodniej.

Na priv moje drogie, nie zaśmiecajcie grupy i nie łamcie netykiety.
Kropeczka

1. Data: 2005-02-01 17:46:50

Od: "Anna Daszkiewicz" <kubus991@[wytnij to]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam bardzo zaraz dodam na stałe drugi meil, bo ciągle o tym
zapominam.

Pozdrawiam Ania

k...@i...pl.

1. Data: 2005-02-02 11:53:56

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Daszkiewicz napisał(a):
> [...]
> sie zgłaszać. Wzór robiłam sama więc nie wiem czy będzie czytelny, ale
> dołącze też opis. Wzór jest sprawdzony i nigdy czapka sie nie marszczy ani

To moze wrzuc ten opis na grupe?

1. unikniemy dalszych prosb ,,ja tez prosze''
2. moze twoj wzor to zadna nowosc?
3. moze pojawia sie uwagi jak go zmodyfikowac/poprawic/uzupelnic?

th.

1. Data: 2005-02-02 12:17:01

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 02 Feb 2005 12:53:56 +0100, Theli <g...@w...pl> wrote:

> [...]
>2. moze twoj wzor to zadna nowosc?
>3. moze pojawia sie uwagi jak go zmodyfikowac/poprawic/uzupelnic?

popieram.

Pierz z dosc duza iloscia czapek falujacyh badz dla jajoglowych
;PP
K.T. - starannie opakowana

[druty] pojawily sie nowe zabawki Jean Greenhowe's Mascot Dolls
Jajowata forma do gipsu
[szydełko] Aria Ariadny
reglan z golfem
CZY KTOŚ JEST W POSIADANIU? [GAZETKA XXX HAFTY POLSKIE]