Przepis na domowe piwo

1. Data: 2003-06-09 19:27:11

Temat: Przepis na domowe piwo
Od: "Rafal Adamski" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chciałem zapytać z pewną nieśmiałością czy ktoś z was posiada dobry
sprawdzony przepis na domowe piwko. Czy może się nim podzielić oraz
wskazówkami dotyczącymi przygotowania takiego piwa. Czy wogóle warto, czy to
jest smaczne itd.
Z góry dziękuje.

1. Data: 2003-06-09 21:00:42

Temat: Re: Przepis na domowe piwo
Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Adamski" <r...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bc2mr7$qav$1@SunSITE.icm.edu.pl...
> [...]
> sprawdzony przepis na domowe piwko. Czy może się nim podzielić oraz
> wskazówkami dotyczącymi przygotowania takiego piwa. Czy wogóle

Ostatnio w "Praktikerze" (dziwne miejsce jak na taki towar) w
Katowicach widziałem gotowe zestawy do przyrządzani piwka. Kosztowała
to cóś koło 50 zł i miało wystarczyć na 37 (bodajże) literków. W
zestawie (taka fajna kolorowa puszka) drożdże i inne składniki.
Zestawów było podajże 4 (2 do ciemnego i 2 do jasnego piwka).

Miałem nawet ochote wypróbować ale nie mam balonika czy innego gara na
taką ilość.

--
brow(J)arek pozdrawia

1. Data: 2003-06-10 08:37:53

Od: "Aga" <a...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprawdzony przepis na domowe piwko. Czy może się nim podzielić oraz
> wskazówkami dotyczącymi przygotowania takiego piwa. Czy wogóle warto, czy

slyszalam cos o stronce www.browamator.pl tam rzekomo jest sporo o piwie
robionym domowym sposobem
Aga

1. Data: 2003-06-10 13:27:02

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> slyszalam cos o stronce www.browamator.pl
==========
Ale fajna strona!!! Ludzie! Żyć, nie umierać!!!

Aga, duża buźka ;-D

waldek
==========

1. Data: 2003-06-10 13:54:04

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldek napisał:

> ==========
> Ale fajna strona!!! Ludzie! Żyć, nie umierać!!!
>
> Aga, duża buźka ;-D
>
> waldek
> ==========

A to znasz? http://www.browar.biz/

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-10 14:02:30

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to znasz? http://www.browar.biz/
========
Teraz już znam. Ale strona o warzeniu piwa jest dopiero w przygotowaniu :-{

waldek
========

1. Data: 2003-06-10 15:01:20

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldek napisał:

> ========
> Teraz już znam. Ale strona o warzeniu piwa jest dopiero w przygotowaniu :-{
>
> waldek
> ========

Zaloz konto, wewnatrz jest co poczytac :-) ciekawie pisza o wroclawskim
spizu :)

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

Melon
Mam Nowego woka przydało by sie nakarmic smoka :)
tapeta na czasie:)
pyszny mialam obiadek...
co to za smaki ?