Przepis na najlepsze fytki

1. Data: 2001-09-24 15:27:06

Temat: Przepis na najlepsze fytki
Od: "plaster" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

i od razu jaka frytkownice polecacie

pozdrawiam
plaster

1. Data: 2001-09-24 16:52:18

Temat: Re: Przepis na najlepsze fytki
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i od razu jaka frytkownice polecacie
Garnek 20 letni aluminiowy. ;-)))
A właściwie robię je w termoobiegu, beztłuszczowe, najlepsze.
pozdrawiam Jerzy

1. Data: 2001-09-24 17:58:12

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

jakis garnek wiekszy, 2 kilo duuuzych ziemniorow pokrojonych we frytki
olej uniwersalny bartek
olej rozgrzac, wrzucic ziemiorki i smazyc
i szamac ze smaczkiem:) albo innym sosem do frytek:) hihi

--
pozdry Monika

1. Data: 2001-09-24 18:18:33

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zalezy jakie kto lubi - ja lubie chrupiace z wierzchu z mala iloscia tej ciapy
w srodku...

kupuje zamrozone - ale nei pewnej polskiej firmy bo sa tluste
rozmrazam w mikrofali
na patelnie leje olej - ale tylko odrobinke nie zeby plywaly!!!
smaze na goracym oleju az sie zarumienia
a potem osuszam na reczniku papierowym...

magda

1. Data: 2001-09-24 19:55:16

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "plaster" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
.pl...
> i od razu jaka frytkownice polecacie
>
> pozdrawiam
> plaster

moja Ciocia ma najlepszy przepis na fryty z serem:)))

Krychnaaaaaaaaaa !!!! ludzie o frytki pytają!

pozdrawioam
Mechcia

1. Data: 2001-09-24 21:10:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>moja Ciocia ma najlepszy przepis na fryty z serem:)))
>
>Krychnaaaaaaaaaa !!!! ludzie o frytki pytają!
>

>pozdrawioam
>Mechcia

No co Ty, Mechcia. to sa zwykle frytki piekarnikowe (poniewaz sie
wszystkie niemieszcza w piekarniku to czesc - siup - na sucha
patelnie, juzone same tluszcz wydaja) ALE posypane *od razu*
startym cheddarem...robilas juz , Mechcia??

C.Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-25 05:19:51

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:e78vqtgasdk7kut3cp0mlopile2s0rm7f2@4ax.com...

> [...]
> patelnie, juzone same tluszcz wydaja) ALE posypane *od razu*
> startym cheddarem...robilas juz , Mechcia??

nie:(((

Mechcia

1. Data: 2001-09-25 08:09:22

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja smażę też w garze ale za to na plancie bo się rozgrzewa do wyższej
temperatury niż olej - są wtedy bardziej chrupiące. A i najczęściej kroję w
plastry a nie we frytki:-) I jem z dużą ilością majonezu ( ciało wybacz mi
!).
A frytkownice oglądałam dobrą w sklepie ze sprzętem gastronomicznym. To jest
taka profesjonalna ale dużo łatwiejsza w czyszczeniu niż plastikowe,
droższa - czekam na przypływ gotówki to sobie kupie :-)
DominikaNM

1. Data: 2001-09-25 08:43:37

Od: "Przemek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja bym proponowal nakjpier lekko je zblanszowac a pozniej dopiero na olej-
spowoduje to zamkniecie komorek i niebeda ciagnely oleju:)

Przemek

1. Data: 2001-09-26 13:41:48

Od: "Shaman" <N...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja bym proponowal nakjpier lekko je zblanszowac a pozniej dopiero na olej-
> spowoduje to zamkniecie komorek i niebeda ciagnely oleju:)

zblaco?? możesz wyjasnić jak się to robi?

PZDR
Shaman

Ryz po meksykansku
kalafior