Re: Przepołowienie mózgu

From: "kr" <k...@b...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Przepołowienie mózgu
Date: Tue, 21 Oct 2003 01:09:26 +0200

> nie tyle rozumienia, co segmentacji sygnalu mowy na funkcjonalnie
> najprostsze skladniki; jednak formanty fonologiczne nie niosa wartosci
> semantycznej same w sobie - dopiero poskladane w morfemy

Jasne, masz racje
Chciałam wyjaśnić sedno sprawy, nie zagłębiając się i nie rozpisując
zbytnio.

> Tak jest u wiekszosci populacji, ale nie u wszystkich.

Oczywiście znowu masz racje...Choć temat dotyczył przecięcia spoidła a nie
specyfikacji półkulowych, stąd znowu ujęłam ogólnikowo.

Następnym razem postaram się być precyzyjna
Dzięki za sprostowanie
pozdro
kr