Re: Przepraszam

Data: 2019-10-26 00:49:47
Temat: Re: Przepraszam
Od: Izaura <d...@d...net>

On 2019-10-25 14:53, Władysław Tarnawski wrote:

> Znika temat inicjacji seksualnej dziecka w rodzinie ale pozostaje
> problem należytego emocjonalnego przygotowania dziecka do życia w
> przyszłej rodzinie. Jak wychować dziecko by stworzyło harmonijną i
> trwałą rodzinę?

że sie tak niesmiało wtrące:
Życie w harmonijnej rodzinie, to jeden ze sposobów przeżywania życia.
Poza tym a może przede wszystkim, dziecko to taki dorosły, tyle tylko,
że rośnie. Zgodnie z wymaganiami kulturowymi i cywilizacyjnymi, należy
nauczyć takie dziecko umiejętności kwalifikowanych, ale przeżywać emocje
musi nauczyć się samo. Najczęściej już umie i wystarczy nie przeszkadzać.