Re: Przepraszam Ewę FEniks!

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Tue, 19 Sep 2017 05:16:48 -0700 (PDT)
Subject: Re: Przepraszam Ewę FEniks!
From: t...@g...com

W dniu wtorek, 19 września 2017 13:38:13 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
napisał:

> Czymże jest ów tajemniczy "login", bo nie wiem? Dokument RFC,
> którego numeru jak zwykle nie pamiętam, opisuje dokładnie co
> ma być w polu "From" wiadomości email/usenet (w jednym i drugim
> przypadku dokładnie to samo, to akurat dobrze pamiętam). Nie
> wszyscy tym się przejmują -- bo w przypadku NNTP, inaczej niż
> w SMTP, nieprawidłowe pole From nie wpływa na dostarczenie
> wiadomości.

Bardzo zgrabnie to ująłeś. Dokładnie tak.:))
Nie będę rozwijał wątku bo nie miejsce po temu, tutaj rozmawiamy o kminku w kapuście
i o piernikach w czekoladzie.

Wracając do twojej bardzo trafnej uwagi że łączy nas grupowa karma, ośmielę się Jarku
zaprzeczyć. Ja tu jestem raczej z bardziej prozaicznych powodów. Moja Bożenka
obiecała mi, że spełni trzy moje życzenia jeżeli nauczę się wypiekać pierniki. I to
dlatego. Potem śmigam dalej...))