Przepraszam Ewę FEniks!

11. Data: 2017-09-19 08:38:20

Temat: Re: Przepraszam Ewę FEniks!
Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 19 września 2017 05:06:36 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> Domagała się wiwisekcji, to ją dostała.
> Volenti non fit iniuria.
>
> --
> Trefniś

Czegoś tu nie rozumiem. Przyznałeś się do błędu a teraz to wycofujesz ?
Ewa pokazała dużą klasę że przeszła nad tym do porządku dziennego.

Ja wybrałem wersję piernikową Ewy. Co z tego wyjdzie to zobaczymy.
Wolę jeździć nowym mercedesem niż starym fordem z początku wieku....
Przy całym szacunku dla Ciebie.

12. Data: 2017-09-19 10:26:28

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .09.2017 o 08:38 <t...@g...com> pisze:

> Czegoś tu nie rozumiem. Przyznałeś się do błędu a teraz to wycofujesz ?
> Ewa pokazała dużą klasę że przeszła nad tym do porządku dziennego.

Przetańcie już szczuć :)
Pszemol, jeśli nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, to zostaw to dla
siebie i nie rób z tego argumentu w dyskusji.
Pozwólcie Ewie cierpieć w milczeniu.

--
Trefniś

13. Data: 2017-09-19 11:22:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.09.2017 o 10:26, Trefniś pisze:

> Przetańcie już szczuć :)
> Pszemol

Masz omamy?

> Pozwólcie Ewie cierpieć w milczeniu.

A śmiać się też pozwolisz?

Ewa

14. Data: 2017-09-19 11:26:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.09.2017 o 11:22, FEniks pisze:

> A śmiać się też pozwolisz?

...Trefnisiu? Hihi

Ewa

15. Data: 2017-09-19 11:33:56

Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Pszemol, jeśli nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, to zostaw to dla
> siebie i nie rób z tego argumentu w dyskusji.

Trefnisiu, ja występuje tutaj pod jednym nickiem.
Jak rozumiem nie wszystkich to dotyczy...))

Jak Tobie się coś nie podoba to eodujesz. Więc zeoduj i koniec.

PS:Swoją droga, co Ty masz do Pszemola ?

16. Data: 2017-09-19 12:18:50

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@g...com pisze:

> Trefnisiu, ja występuje tutaj pod jednym nickiem.

Pod dwoma, bo jeszcze "kwiat.prowincji", choć rozumiem,
że to okazjonalne było, a może nawet odświętne.

--
Jarek

17. Data: 2017-09-19 13:05:37

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .09.2017 o 11:33 <t...@g...com> pisze:

> Trefnisiu, ja występuje tutaj pod jednym nickiem.
> Jak rozumiem nie wszystkich to dotyczy...))

:)
"Dowcip jest szyfrem; selekcjonuje automatycznie i bezbłędnie adresatów."
Hugo Steinhaus
Ów Pszemol powinien zadziałać co najmniej jako przytyk.
Ale komu ja to...

--
Trefniś

18. Data: 2017-09-19 13:15:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Pod dwoma

Wszystko nam zostanie policzone.

> , bo jeszcze "kwiat.prowincji", choć rozumiem,
> że to okazjonalne było, a może nawet odświętne.

Roślina sezonowa.

Ewa

19. Data: 2017-09-19 13:17:41

Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Pod dwoma, bo jeszcze "kwiat.prowincji", choć rozumiem,
> że to okazjonalne było, a może nawet odświętne.

spójrz na login a nie nazwę. ?slrn. Wiesz że nie o to chodzi. I ja to wiem i "myli"
Państwo też to wiedzą. Więc po co ściemniać...))

20. Data: 2017-09-19 13:38:11

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@g...com pisze:

> spójrz na login a nie nazwę.

Czymże jest ów tajemniczy "login", bo nie wiem? Dokument RFC,
którego numeru jak zwykle nie pamiętam, opisuje dokładnie co
ma być w polu "From" wiadomości email/usenet (w jednym i drugim
przypadku dokładnie to samo, to akurat dobrze pamiętam). Nie
wszyscy tym się przejmują -- bo w przypadku NNTP, inaczej niż
w SMTP, nieprawidłowe pole From nie wpływa na dostarczenie
wiadomości.

> ?slrn. Wiesz że nie o to chodzi. I ja to wiem i "myli"
> Państwo też to wiedzą. Więc po co ściemniać...))

Ja wiem, mnie naściemniać raczej się nie da. A co do poniektórych
z miłych państwa, to jest inaczej.

Jarek

--
Bujać -- to my, panowie szlachta!