Przepraszam Ewę FEniks!

21. Data: 2017-09-19 14:16:48

Temat: Re: Przepraszam Ewę FEniks!
Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 19 września 2017 13:38:13 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
napisał:

> Czymże jest ów tajemniczy "login", bo nie wiem? Dokument RFC,
> którego numeru jak zwykle nie pamiętam, opisuje dokładnie co
> ma być w polu "From" wiadomości email/usenet (w jednym i drugim
> przypadku dokładnie to samo, to akurat dobrze pamiętam). Nie
> wszyscy tym się przejmują -- bo w przypadku NNTP, inaczej niż
> w SMTP, nieprawidłowe pole From nie wpływa na dostarczenie
> wiadomości.

Bardzo zgrabnie to ująłeś. Dokładnie tak.:))
Nie będę rozwijał wątku bo nie miejsce po temu, tutaj rozmawiamy o kminku w kapuście
i o piernikach w czekoladzie.

Wracając do twojej bardzo trafnej uwagi że łączy nas grupowa karma, ośmielę się Jarku
zaprzeczyć. Ja tu jestem raczej z bardziej prozaicznych powodów. Moja Bożenka
obiecała mi, że spełni trzy moje życzenia jeżeli nauczę się wypiekać pierniki. I to
dlatego. Potem śmigam dalej...))

22. Data: 2017-09-19 14:45:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<t...@g...com> wrote:
> Ja tu jestem raczej z bardziej prozaicznych powodów. Moja Bożenka
> obiecała mi, że spełni trzy moje życzenia jeżeli nauczę się wypiekać
> pierniki. I to dlatego. Potem śmigam dalej...))

Ciesz się, że krokodyla przytaskać jej nie musisz :-))
Swoją drogą - tak sobie myślę, że MŚK miałby raczej BARDZO ROMANTYCZNE, a
nie prozaiczne, powody, żeby zacząć pierniki piec. Aż miły dreszczyk mnie
zdjął, co by to być miało, skoro i bez pierników wszystkie jego życzenia
spełniam 333-)

--
XL

Gotowanie - wiedza czy sztuka ?