Przepraszam ze OT - ale to wazne!!!!

1. Data: 2003-02-24 12:18:40

Temat: Przepraszam ze OT - ale to wazne!!!!
Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky

1. Data: 2003-02-24 12:26:24

Temat: Re: Przepraszam ze OT - ale to wazne!!!!
Od: E...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> --
> Pozdrawiam
> Vicky

Przepraszam bardzo, ale to niestety jest falszywy alarm.... chodzi w sieci od
ponad 2 lat....
a przykro mi bo u ludzi falszywki powoduja stopniowe zobojetnianie....

Pozdrawiam Eryk

1. Data: 2003-02-24 12:30:52

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> --
> Pozdrawiam
> Vicky

Vicky!
1. Próbowałaś może dzwonić pod ten numer???
2. To ogłoszenie krąży od minimum maja 2002 po Internecie....

Pzdr
Kasia

1. Data: 2003-02-24 12:34:17

Temat: dalam sie nabrac :((((((((((((((
Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

sorry za moja naiwnosc .. :)

1. Data: 2003-02-24 12:36:45

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Mikołajczyk pisze w news:b3d364$b8t$1@druid.ceti.com.pl

> 1. Próbowała? może dzwonić pod ten numer???
> 2. To ogłoszenie kr+-ży od minimum maja 2002 po Internecie....

A za każdą minutę, jaką wydzwonimy (my, którzy się nabierzemy),
ten ktoś ma doładowane konto w komórce. :/

--
Pozdrowieństwa,
Daga

1. Data: 2003-02-24 12:42:46

Od: E...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Gafa pisze:

> A za każdą minutę, jaką wydzwonimy (my, którzy się nabierzemy),
> ten ktoś ma doładowane konto w komórce. :/

Dagusia, zanim napiszesz to sprawdz najpierw czy ten numer istnieje - bo ten
nie istnieje, wiec Twe domniemanie nie jest prawdziwe....

Pozdrawiam cieplo
Eryk

1. Data: 2003-02-24 12:46:05

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daga" <z...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> A za każdą minutę, jaką wydzwonimy (my, którzy się nabierzemy),
> ten ktoś ma doładowane konto w komórce. :/

:) pamiętam tego maila z innych grup i komentarze też pamiętam...
wtedy nie próbowałam, ale dziś się skusiłam i już: "nie ma takiego numeru"
;)
pzdr
Kasia

1. Data: 2003-02-24 12:47:09

Temat: Re: dalam sie nabrac :((((((((((((((
Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sorry za moja naiwnosc .. :)

Tak bywa :)
pzdr
Kasia

1. Data: 2003-02-24 12:51:20

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eryk.Kielar pisze w news:5434.000003ca.3e5a1345@newsgate.onet.pl

> Dagusia, zanim napiszesz to sprawdz najpierw czy ten numer istnieje - bo ten
> nie istnieje, wiec Twe domniemanie nie jest prawdziwe....

Sprawdzałam innych kilka. :/ Wystarczy. Nigdy więcej. Ze szkodą
dla tych, którzy naprawdę mogą pomocy potrzebować. :(

1. Data: 2003-02-24 13:09:21

Od: E...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Daga w rozmowie z Erykiem

> Sprawdzałam innych kilka. :/ Wystarczy. Nigdy więcej. Ze szkodą
> dla tych, którzy naprawdę mogą pomocy potrzebować. :(

Daga... to co zrobisz to Twoja sprawa, ale nie siej wasni na podstawie
niesprawdzonych wiadomosci...
Po pierwsze: nabijanie impulsow dziala wtedy gdy jest rozmowa i to powyzej
pewnego limitu, a nie gdy zglasza sie poczta glosowa... po drugie funkcjonuje
to w niektorych sieciach i wylacznie przy uslugach abonamentowych, po trzecie
gdy cos takiego ma miejsce to jest naruszeniem regulaminu i jeden telefon do
biura obslugi klienta zalatwia sprawe ( i klienta sieci rowniez).
A co do zrodla takiego spamu....
Napisanie takiej wiadomoasci( o ile znamy zrodlo) tez zalatwia sprawe bo A.Buse
jest wyczulony na to...
Co do tego czy pomozesz czy nie - Twoj wybor.... ja pomimo wszystko staram sie
reagowac...

Serdecznosci,
Eryk

znowu to ja taka beznadziejna