Przeprowadzka

1. Data: 2000-07-21 19:17:08

Temat: Przeprowadzka
Od: "Martucha" <c...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

We wtorek sie przeprowadzam. Bardzo sie z tego ciesze, nie zaprzeczam
(poniewaz wyprowadzamy sie od mojej przyszlej tesciowej, ktora wprawdzie
jest bardzo dobra kobieta, ale ...). Jednak jest jedno "ale" ... do konca
roku najprawdopodobniej nie bede miala kontaktu z siecia :(( I bardzo mnie
martwi, ze nie bede mogla czytac tej listy :((
Chyba bede w zwiazku z tym wiecej gotowac i pracowac :)))))

Pozdrawiam,

Marta

PS: Zawsze istnieje jeszcze normalna poczta i golebie pocztowe i w ogole ...
telepatia :)))))

1. Data: 2000-07-21 19:38:59

Temat: Re: Przeprowadzka
Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> martwi, ze nie bede mogla czytac tej listy :((
> Chyba bede w zwiazku z tym wiecej gotowac i pracowac :)))))

Zebys tylko sie nie przepracowala i nie przejadla :))
Ale pamietaj ze co ciekawsze przepisy notuj gdzies i jak bedziesz juz miala
taka mozliwosc puscisz na grupe. Sadze ze to jest najlepsze rozwiazanie.

Sebastian Nowacki
s...@p...onet.pl
*****************************
"W samym środku mojej glowy
Mój mózg pracuje niezależnie
i nikt mi nie może
zakazac myslenia.
ANARCHIa to poczatek wyzwolenia."

1. Data: 2000-07-22 07:52:41

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Martucha wrote:

> We wtorek sie przeprowadzam. Bardzo sie z tego ciesze, nie zaprzeczam
> (poniewaz wyprowadzamy sie od mojej przyszlej tesciowej,

Definicja koleżanki, w jakiej odległości powinna mieszkać teściowa:
w najmniejszej możliwej, której nie jest w stanie pokonać w kapciach :))

sadyl

1. Data: 2000-07-22 19:35:51

Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

No to powodzenia i radosci z nowego gniazdka! Czy zaczniesz od uzadzenia
kuchni - jako najpopularniejszego miejsca w domu, tak jak to robily moje
siostry przeprowadzajac sie na "swoje"?
Pozdr.,
Danka

1. Data: 2000-07-23 14:56:23

Od: "Martucha" <c...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Danka" <j...@n...nl> napisał w wiadomości
> No to powodzenia i radosci z nowego gniazdka! Czy zaczniesz od uzadzenia
> kuchni - jako najpopularniejszego miejsca w domu, tak jak to robily moje
> [...]

Alez oczywiscie - juz zaczelam. I nawet mialam sie nie wprowadzac dopoki nie
bedzie gotowa, ale po kilku dniach kursowania w te i spowrotem (z centrum
Warszawy na Tarchomin) doszlam do wniosku, ze o wiele latwiej bedzie robic
wszystko poprostu na miejscu :))

Dzieki,

Marta

1. Data: 2000-07-24 20:38:38

Od: a...@p...onet.pl (Radku's De Apaczu's) szukaj wiadomości tego autora

Martucha wystukał(eś/aś):
>PS: Zawsze istnieje jeszcze normalna poczta i golebie pocztowe i w ogole ...
>telepatia :)))))
Martucha! I nawet irca niet? :-((( Załóż sobie jakieś SDI i będziesz na
bieżąco :-). Pozdrowienia i do zobaczenia! :-))
--
____ ___ ____ Pozdrawiam | Manjak: Radku's De Apaczu's
| . )| . \| . | irc: #apaczus | HMS - 5K - (17/1367 - 18.VII.2000)
|_|\_\|___/|_||_| Wszystkie strony pod: http://213.25.251.184/

Hamburgery
Kolacja urodzinowa
parowki