Przerwa w braniu pigułek

1. Data: 2003-08-29 07:06:08

Temat: Przerwa w braniu pigułek
Od: "B" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zamieszałam sobie trochę i teraz nie wiem.
Skróciłam ostatnio okres brania o 3 dni, nie wziełam 3 ostatnich tabletek.
Teraz nowy cykl brania mam zacząć 3 dni wcześniej?? Czy normalnie??
Bardzo proszę o odpowiedz...
I dziękuję
Basia

2. Data: 2003-08-29 18:53:58

Temat: Re: Przerwa w braniu pigułek
Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "B" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Skróciłam ostatnio okres brania o 3 dni, nie wziełam 3 ostatnich tabletek.
> Teraz nowy cykl brania mam zacząć 3 dni wcześniej?? Czy normalnie??

odczekaj tradycyjnie 7 dni i 8 znow koleje opakowanie..
czyli wypadnie 3 dni wczesniej..

--
Pozdrawiam - T0SIA

Fitoterapia-nauka
Czy kots wie co to moze byc...
Pytanie do sportowców...
Ból głowy!!!!
otwor pomiedzy komorami serca u noworodka