Przesadzanie

11. Data: 2007-04-06 20:10:01

Temat: Re: Przesadzanie
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):

> Hejka. Skoro zabieg przesadzania staje się prawie obsesją to może
> zastosować makietkę. Wciskamy makietkę buszora w zaplanowane miejsce,
> biegniemy do sypialni, rzut oka prawie z lotu ptaka, zbiegamy do ogródka,
> przestawiamy makietkę ... aż do osiągnięcia oczekiwanego efektu.
> Pozdrawiam racjonalizatorsko Ja...cki

To genialny pomysł. Na pewno wprowadzę go w czyn;-)Mam jeszcze parę
miejsc, które muszą dobrze z lotu ptaka wyglądac

--

Gosia

12. Data: 2007-04-06 20:21:56

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> [...]
> biegniemy do sypialni, rzut oka prawie z lotu ptaka, zbiegamy do ogródka,
> przestawiamy makietkę ... aż do osiągnięcia oczekiwanego efektu.

Mężatki mają jeszcze prościej. Stawiają męża i z okna sypialni mówią mu
gdzie ma się przesunąć :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

13. Data: 2007-04-06 20:44:18

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz"

> Jeśli nie mogę czegoś przesadzic natychmiat, zapisuję sobie pomysł.

Ja sobie to zazwyczaj rozrysowywuję. Najlepsze są do tego kartoniki z
rajstop, bo sztywne i do ogrodu z tym można wyjść ;-)

Serdecznie Miłka

14. Data: 2007-04-06 20:57:13

Od: Jerzy Nowak <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):
> To genialny pomysł. Na pewno wprowadzę go w czyn;-)Mam jeszcze parę
> miejsc, które muszą dobrze z lotu ptaka wyglądac

Pawia puszczasz?
;-)
--
pozdr. Jerzy

15. Data: 2007-04-07 08:19:17

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> Mężatki mają jeszcze prościej. Stawiają męża i z okna sypialni mówią mu
> gdzie ma się przesunąć :-)

Mąż zdecydowanie odmówił udziału w moim szleństwie, jak to określił;-)

--

Gosia

16. Data: 2007-04-07 08:20:32

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka napisał(a):

> Ja sobie to zazwyczaj rozrysowywuję. Najlepsze są do tego kartoniki z
> rajstop, bo sztywne i do ogrodu z tym można wyjść ;-)

Miłka, ile Ty tych rajstop zużywasz;-)?

--

Gosia

17. Data: 2007-04-07 10:56:43

Od: "Halina Eisner" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Mężatki mają jeszcze prościej. Stawiają męża i z okna sypialni mówią mu
> gdzie ma się przesunąć :-)
A wtedy się okazuje, że pod jednym jedynym kątem widzenia z dołu perspektywa
nie taka, czego mąż oczywiście w życiu nie zauważy ;))

Pozdrawiam,
H.

18. Data: 2007-04-07 11:26:55

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitmik" <p...@o...pl> wrote in message

> Mąż zdecydowanie odmówił udziału w moim szleństwie, jak to określił;-)

Moja sama się nauczyła - zaorałem jej zrobione i obsiane, ale niezgodnie
ze wspólnymi ustaleniami grządki. Zemściła się - posiała tak, że odległości
pomiędzy początkiem rzędu a końcem przekraczały 50% odstępu. Diabli wzięli
obróbkę mechaniczną. Nie "chyciłem" się za sercówkę.
Tera sama tyra.

A JA SE ŚPIWOM:

JEDNA BABA DRUGIEJ BABIE
WSADZIŁA DO .......... GRABIE
A CHACHARY ŻYJĄ.................

19. Data: 2007-04-07 15:07:44

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik"

> Miłka, ile Ty tych rajstop zużywasz;-)?

Słuszną ilość przypadającą w użyciu dla kobitki. Jak sama nazwa wskazuje
nie chodzę w spodniach ;-)
A poza tym, mam szczeniaczka który uwielbia strzelać z rajstop ;-)

Serdecznie Miłka

20. Data: 2007-04-07 15:47:12

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ev7k8k$s0a$4@news.onet.pl Gosia Plitmik

> Miłka, ile Ty tych rajstop zużywasz;-)?

Hejka. Przypomina mi się stary dowcip o majtkach. Jedne na lato a drugie
na zimę. :-)
Pozdrawiam nansukowo Ja...cki

Jak rozmanżać thuje?
poleććie zimozielone