Przesadzenie róży

1. Data: 2009-11-10 14:12:34

Temat: Przesadzenie róży
Od: "NEWS" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam proszę o radę czy przesadzenie kwiatu róży teraz czy na wiosnę?

2. Data: 2009-11-10 14:29:02

Temat: Re: Przesadzenie róży
Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:hdbslt$lfr$1@nemesis.news.neostrada.pl NEWS
<e...@o...pl> napisał(a):

> Witam proszę o radę czy przesadzenie kwiatu róży teraz czy na wiosnę?

Hejka. Chyba krzewu róży?
Pozdrawiam prostująco Ja...cki

3. Data: 2009-11-10 14:37:06

Od: "NEWS" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości
>W wiadomości news:hdbslt$lfr$1@nemesis.news.neostrada.pl NEWS

> Hejka. Chyba krzewu róży?
> Pozdrawiam prostująco Ja...cki

Napewno tak ale o nie taką odpowiedź w tym zapytaniu chodziło sory.

4. Data: 2009-11-10 16:08:15

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:hdbu3r$mch$1@nemesis.news.neostrada.pl NEWS
<e...@o...pl> napisał(a):

> Napewno tak ale o nie taką odpowiedź w tym zapytaniu chodziło sory.

Hejka. Na pewno sory?
Pozdrawiam drocząco Ja...cki
PS Przez ten czas zanalazłbyś odpowiedź w wyszukiwarce. Na pewno. :-)

5. Data: 2009-11-11 18:03:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Nov 2009 15:12:34 +0100, NEWS napisał(a):

> Witam proszę o radę czy przesadzenie kwiatu róży teraz czy na wiosnę?

Teraz.

PS. Podziwiam spolegliwe poświęcenie tych, którym się chciało pouczać
bezproduktywnie i wielosłownie, zamiast napisać to jedno słowo "teraz".
--

Ikselka.

6. Data: 2009-11-11 19:06:58

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. Podziwiam spolegliwe poświęcenie tych, którym się chciało pouczać
> bezproduktywnie i wielosłownie, zamiast napisać to jedno słowo "teraz".

Chłop spytany,skąd wie,czy wszystkie krowy wróciły z pastwiska do
obory,odpowiedział: Liczę wszystkie nogi i wszystkie rogi i dzielę przez
sześć...
Pozdrawiam.mirzan

7. Data: 2009-11-11 19:26:20

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz.
>
> PS. Podziwiam spolegliwe poświęcenie tych, którym się chciało pouczać
> bezproduktywnie i wielosłownie, zamiast napisać to jedno słowo "teraz".

Ale przecież prawdą jest, że ani teraz, ani nigdy nie przesadza się kwiatu
róży tylko krzew róży. Co złego widzisz w stosowaniu poprawności
nazewniczej.
Wiesz przecież, że:

Mądrego poznać po tym,
Iż na tym poprzestanie,
Gdy czasem inteligentne sformułuje pytanie.
A głupca po tym w tłumie,
Od razu się wyśledzi,
Że na każde pytanie,
Zna wszystkie odpowiedzi

Właśnie o mądrze zadawane pytania chodzi.
Nie było problemem wielkim przed zadaniem pytania kliknąć w google słowo
róża i dowiedzieć się, że to nie kwiat lecz krzew. A skoro się tego uczynić
nie chciało to należało się liczyć z tym, że zostanie się sprostowanym.
Tak to już jest, nawet w wojsku:
"Jaka komenda, takie wykonanie".
Niechlujne, niestaranne, niedbałe pytanie nie musi spotkać się z wielce
kurtuazyjną odpowiedzią.
Przed skorzystaniem z toalety warto zaopatrzyć się w papier toaletowy.
Przed zadaniem pytania warto je przemyśleć i troszkę się zastanowić jak je
zadać.
Gdyby ten podstawowy wysiłek został uczyniony, to nawet tego pytania by nie
zadano jako, że po wklepaniu "róże przesadzanie" otrzymuje się z google tyle
odpowiedzi, że do świąt byłoby co czytać.
Ale skoro czytanie boli lub jest zbyt trudne to bywają leniwe "pijawki
intelektualne", które są przekonane, że skoro Ty lub On wie, to w
przekonaniu owych "pijawek" macie zasrany obowiązek im odpowiadać bo Wy
wiecie a on/ona chce wiedzieć już, teraz, natychmiast.

Pozdrawiam spokojnie
skryba

8. Data: 2009-11-11 19:41:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Nov 2009 20:26:20 +0100, skryba ogorodowy napisał(a):

> [...]
> przekonaniu owych "pijawek" macie zasrany obowiązek im odpowiadać bo Wy
> wiecie a on/ona chce wiedzieć już, teraz, natychmiast.

Masz rację w całej ogólności, ale w szczegółowych przypadkach bywa różnie -
np. w pl.rec.kuchnia pojawiają się czasem pytania typu "Co dziś na obiad?",
no i co, odsyłać do wujka gugla? A poza tym wg mnie niczego złego nie ma w
tym, że ktoś chciał uniknąć całego netowego ambarasu informacyjnego i po
info wolał udać się do praktyków :-)

--

Ikselka.

9. Data: 2009-11-11 20:06:26

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> różnie -
> np. w pl.rec.kuchnia pojawiają się czasem pytania typu "Co dziś na

Zapytałbym: U kogo? Bo u mnie, to samo co wczoraj.
:-))

A poza tym wg mnie niczego złego nie ma w
> tym, że ktoś chciał uniknąć całego netowego ambarasu informacyjnego i po
> info wolał udać się do praktyków :-)

Pewnie, że tak można ale z odrobinką staranności.
Za sprostowanie wystarczyło podziękować bo wiedzę się za darmo dostało
a nie buldoczyć się następnym postem z dwoma kolejnymi niechlujnymi "bykami"
w jednym krótkim zdaniu.
Sam, jak wielu popełniam błędy i wiem, że to przecież ludzkie ale nie
obrażam się za poprawianie takowych.

Pozdrawiam starannie
skryba

10. Data: 2009-11-11 20:40:46

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przekonaniu owych "pijawek" macie zasrany obowiązek im odpowiadać bo Wy
> wiecie a on/ona chce wiedzieć już, teraz, natychmiast.

Może jeszcze zaproponujesz czytania książki o różach?!Teraz młodzież jest
zdolna,wystarczy słowo,a stary musiał się uczyć całe życie.
Pozdrawiam.Mirzan

Czy zna ktoś tą firme? Chodzi o oczka wodne
Szukam pracownika do budowy - systemy nawadniające
owoc platana
Co to za drzewo?
co to za drzewo?