Przesadzenie róży

11. Data: 2009-11-11 21:12:21

Temat: Re: Przesadzenie róży
Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1e8e.00000103.4afb214e@newsgate.onet.pl...

> Może jeszcze zaproponujesz czytania książki o różach?!Teraz młodzież jest
> zdolna,wystarczy słowo,a stary musiał się uczyć całe życie.

....I uczy się nadal a młodym (niektórym) wydaje się, że wystarczy
klawiatura by zostać np. dendrologiem. Ale czy my byliśmy inni? Pewnie tak.
Nie mieliśmy klawiatury w młodości.
:-))
"Pijąc z butelki ściskasz za szyjkę i przechylasz do ust, ale gdy chcesz
napić się ze źródła, to musisz przyklęknąć i mocno pochylić czoło "...

Pozdrawiam odkrywczo

skryba

12. Data: 2009-11-11 21:27:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Nov 2009 22:12:21 +0100, skryba ogorodowy napisał(a):

> [...]
> "Pijąc z butelki ściskasz za szyjkę i przechylasz do ust, ale gdy chcesz
> napić się ze źródła, to musisz przyklęknąć i mocno pochylić czoło "...

Ale zawsze nie mając konkretnej wiedzy miało się pomocnych ludzi wokół,
teraz jakby ich mniej :-)
--

Ikselka.

13. Data: 2009-11-11 21:56:15

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale zawsze nie mając konkretnej wiedzy miało się pomocnych ludzi wokół,
> teraz jakby ich mniej :-)

I miało się-w kioskach-osiem czasopism ogrodniczych,od dwutygodnika do
kwartalnika.I miało się chęć czytać.A jak ktoś podpowiedział,że zielonym
do góry,to miało się chęć sprawdzić w książkach, czy to prawda.
Pozdrawiam.mirzan

14. Data: 2009-11-11 22:28:18

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:hdf5fn$4qu$1@news.onet.pl skryba ogorodowy
<z...@o...pl> napisał(a):

> Zapytałbym: U kogo? Bo u mnie, to samo co wczoraj.
> :-))

Hejka. Jak ktoś nie potrafi odróżnić pytania abstrakcyjnego od
konkretnego to pewnie może do googli wysłać po przyszłe numerki totka. ;-)
Pozdrawiam imaginacyjnie Ja...cki

15. Data: 2009-11-12 06:38:07

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale zawsze nie mając konkretnej wiedzy miało się pomocnych ludzi wokół,
> teraz jakby ich mniej :-)

Wolisz dać rybę Twoja sprawa. Ja wolę dać wędkę.
Co zaś się tyczy owej pomocniczości ludzi, to nauczyciel temat objaśniał,
jego meandry i zawiłości wyjaśniał ale zawsze odsyłał do podręczników i z
nich czerpać możliwie szeroką wiedzę zalecał.
:-)
we wszystkim co sie robi mozna byc

artystą, rzemieślnikiem lub partaczem.

Pozdrawiam rzemieślniczo
skryba

16. Data: 2009-11-12 06:41:01

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I miało się-w kioskach-osiem czasopism ogrodniczych,od dwutygodnika do
> kwartalnika.I miało się chęć czytać.A jak ktoś podpowiedział,że zielonym
> do góry,to miało się chęć sprawdzić w książkach, czy to prawda.

O rubrykach ogrodniczo - warzywniczych w gazetach codziennych zapomniałeś?
:-)
Pozdrawiam retrospektywnie
skryba

17. Data: 2009-11-12 11:39:36

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> O rubrykach ogrodniczo - warzywniczych w gazetach codziennych zapomniałeś?

Teraz też czytania nie brakuje,a z internetem to już całkiem pod dostatkiem.
Jak się nie chce,to gorzej niż jak nie można.Niektórzy usłyszeli,że nie ma
głupich pytań,i mają wrażenie,że są zwolnieni od myślenia.Są głupie pytania,
są pytania nie całkiem głupie,a zadane tak,że nie wiadomo czy się śmiać,
czy płakać.Moda na ignorancję?
Pozdrawiam.Mirzan

18. Data: 2009-11-12 18:21:10

Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Są głupie pytania,

Nie ma głupich pytań, są tylko głupi ludzie, którzy je zadają :-)

Pozdrowienia,
Michał

19. Data: 2009-11-12 18:27:24

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz pisze:

> Nie ma głupich pytań, są tylko głupi ludzie, którzy je zadają :-)

Za chwilę 3/4 Internetu zechce Cię zlinczować ;-)

20. Data: 2009-11-12 20:03:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Nov 2009 07:38:07 +0100, skryba ogorodowy napisał(a):

> Wolisz dać rybę Twoja sprawa. Ja wolę dać wędkę.

Kiedy mam nadprogramową rybę, to daję :-)
--

Ikselka.

Czy zna ktoś tą firme? Chodzi o oczka wodne
Szukam pracownika do budowy - systemy nawadniające
owoc platana
Co to za drzewo?
co to za drzewo?