Przesuwanie okresu - Milvane

1. Data: 2002-03-22 23:06:40

Temat: Przesuwanie okresu - Milvane
Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Moja koleżanka (niezinternetowana) bierze od niedawna Milvane (dobrze to
toleruje, generalnie sobie chwali). Wie (i ja również), że takich
manewrów nie powinno się robić z pigułkami trójfazowymi, ale BARDZO
zależy jej na przesunięciu okresu o 7 dni (męcząca podróż). Czy może to
zrobić? Ewentualne plamienie nie byłoby dramatem, bo chce przesunąć cały
cykl nie w miesiącu, w którym owa podróż będzie miała miejsce, tylko
wcześniej. Czy nie stanowi to jakiegoś większego zagrożenia?

--
Kami
____________________________

2. Data: 2002-03-23 00:09:39

Temat: Re: Przesuwanie okresu - Milvane
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kami" <K...@j...net> napisał w wiadomości
03.jasien.net...
> [...]
> cykl nie w miesiącu, w którym owa podróż będzie miała miejsce, tylko
> wcześniej. Czy nie stanowi to jakiegoś większego zagrożenia?

problem jest w tym ze tabletki trojfazowe jak wiadomo roznia sie zawartoscia
hormonow... i do opozniania miesiaczki nadaja sie tylko te z ostatniego
zestawu... reszta do wyrzucenia..
po zakonczeniu opakowania nalezy wziac taka ilosc tabletek z ostatniego
paska jaka jest potrzebna... potem nalezy zrobic standardowa przerwe 7 dni

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

3. Data: 2002-03-23 00:25:38

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Aaa... tyle to ja i ona już wiemy... Chodzi raczej o względy, że tak
powiem, bezpieczeństwa.

> reszta do wyrzucenia..

No cóż, coś za coś :-\ Zawsze można sobie zostawić to niepełne
opakowanie, w razie gdyby pigułecza upadła skutecznie tudzież wydalona w
sposób nagly acz nieplanowany została ;-)

> po zakonczeniu opakowania nalezy wziac taka ilosc tabletek z
> ostatniego
> paska jaka jest potrzebna...

To znaczy że te 7 dni jest możliwe do zrealizowania?

> potem nalezy zrobic standardowa
> przerwe 7 dni

Rozumiem.
Czyli co - to nie powinno zaszkodzić jakoś wybitnie?

P.S. Dzięki za szybką reakcję ;-)
P.S. 2 Czy ja wspominałam, że zastanawiam się poważnie nad zmianą
ginekologa? :-PPP

--
Kami
____________________________

4. Data: 2002-03-23 00:47:29

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> P.S. Dzięki za szybką reakcję ;-)
> P.S. 2 Czy ja wspominałam, że zastanawiam się poważnie nad zmianą

nie szkodzi to zupelnie... nie ma czym, jak i kiedy :)))
polecic Ci jakiegos dobrego? a moze dobra? ;))

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

5. Data: 2002-03-23 01:00:18

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Noooo... to mi ulżyło... :-)

> polecic Ci jakiegos dobrego? a moze dobra? ;))

Hmmm... ;-P
No!
Raczej dobrego poproszę!
Ja tam wprawdzie swoje z grupy wiem (ach, reklama dźwignią handlu), ale
radą specjalisty nie pogardzę ;-P

--
Kami
____________________________

6. Data: 2002-03-23 21:58:46

Od: Artur <a...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

... poszli na priv i tyle ich widzieli. :-)
A tak ciekawie sie zapowiadalo... :-)))

A.

7. Data: 2002-03-24 00:58:02

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur" <a...@j...net> napisał w wiadomości
03.jasien.net...

> [...]

KAMI! wracamy? ;)))

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

jaskra
Potrzebuje pomocy!!!!
angina a papierosy
cisnienie
Do jakiego lekarza z problemami odbytu jak np. hemoroidy?