Przeswietlenie

1. Data: 2004-08-27 19:03:57

Temat: Przeswietlenie
Od: "Andrzej" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ostatnio boli mnie kregoslup (mam 20 lat), bylem z tym u lekarza, ktory
powiedzial, ze to pewnie jakis zespol bolowy i dal skierowanie na
magnetronic, oraz laser.
"Wymarudzilem" od niego RTG kregoslupa ledzwiowego (to miejsce najbardziej
mi dokucza), lekarz po obejrzeniu przeswietlenia stwierdzil "nic nie moge
stwierdzic, do widzenia!".

Ja jednak nie majac najmniejszego pojecia o medycynie wiedze, ze mam dosc
znaczne skrzywienie kregolupa (lekko wystajace prawe biodra, lewe ramie
nizej).

Zrobilem kilka zdjec tego RTG i umiescilem w internecie pod adresem:
http://www.rychu123.republika.pl/a.html
Czy moglby ktos choc ogolnie stwierdzic, czy mamy tu do czynienie ze
skolioza i mniej wiecej jakiego stopnia?

Z gory dziekuje za odpowiedz!

2. Data: 2004-08-28 23:00:39

Temat: Re: Przeswietlenie
Od: "Miqa" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Wymarudzilem" od niego RTG kregoslupa ledzwiowego (to miejsce najbardziej
> mi dokucza), lekarz po obejrzeniu przeswietlenia stwierdzil "nic nie moge
> stwierdzic, do widzenia!".

Co to za lekarz?! I tacy lekarze mają nas leczyć?! Każdy zauważy od razu
skrzywienie! Stąd lewe ramie jest niżej a prawe biodro wyżej!!

> Czy moglby ktos choc ogolnie stwierdzic, czy mamy tu do czynienie ze
> skolioza i mniej wiecej jakiego stopnia?

Nie jestem aż taka dobra w rozczytywaniu rentgenów...na pewno widać tu
skrzywienie! Co do skoliozy to nie jestem pewna...wydaje mi sie ze nie ma
rotacji kręgów (brak skoliozy) ale mogę się mylić!!

> Z gory dziekuje za odpowiedz!

Pozdrawiam.Miqa!!!

Naturalne powiekszenie biustu - cd.
szczawiany
wyniki badań (nadczynność/niedoczyn ność tarczycy)
badanie urodynamiczne
objawy anemii