Przeszczep Rogówki

1. Data: 2003-07-19 09:14:43

Temat: Przeszczep Rogówki
Od: "Grzeogrz" <g...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Bedę miał przeszczep rogówki.
Biorac pod uwagę że wszystko będzie ok , operacja przebiegnie bez powikłań,
przeszczep sie przyjmie, po jakim czasie będe mogł wrócić do pracy ?
Lekarze straszą mnie półrocznym zwolnieniem L4, na coś takiego nie mogę
sobie pozwolic - zwolnią mnie z pracy.
Powiedziałem o tym lekarzowi i ten stwierdził że jeśli mam lekką pracę (nie
muszę dżwigać ciężkich rzeczy itp) to bede mogł wrócić do pracy po miesiącu.
Jak tojest po przeszczepie ? czy jest może ktoś po takiej operacji?
Pozdrawiam Grzegorz

2. Data: 2003-07-19 09:42:06

Temat: Re: Przeszczep Rogówki
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
miesiącu.
> Jak tojest po przeszczepie ? czy jest może ktoś po takiej operacji?

Witaj:-)
lekarze mowia Ci dokladnie tak, jak powinno byc. Nie zapomnij jednej
rzeczy - przeszczep przywraca Ci wzrok...wiec musisz go chronic jak
najmocniej - wiesz dobrze, ze jest to dla Ciebie jedyna forma utrzymania
wzroku. Nie mozesz wiec ryzykowac komplikacji, ktore moga wyplynac z innych
przyczyn niz medyczne.

pozdrawiam

casus

znow te osemki