Przetłumaczy ktoś badania ?

1. Data: 2004-10-21 21:21:19

Temat: Przetłumaczy ktoś badania ?
Od: "Zawada" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No więc mam badania mocz + krew...
Może napiszę najpierw mocz:
clarity: _____________________
Color: LT. Yellow
Glu: negatywny
Bil: negatywny
Ket: Negatywny
Sg: 1.015
Blo: Negatywny
pH: 6.0
Pro: Negatywny
Uro: 0.2 E.U. /dL
Nit: Negatywny
Leu: Negatywny

Krew:
[ wpiszę tylko te wyniki które wykraczają poza normę ]
RDW-SD - 36 fL - N:[37-54]
PDW - 10.3 fL - N:[11.5 - 54]
MXD% - 13.1% N:[1-12]

Prosze powiedzieć mi co jest w tych wynikach nie tak... Z góry dziękuję...
:D

2. Data: 2004-10-21 21:42:25

Temat: Re: Przetłumaczy ktoś badania ?
Od: "Anna-Maria24" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Twoje wyniki są super:) Mocz idealny, brak cukru i białka, rewelacja, a w
krwi odchylenia sa naprawdę minimalne, jest to odchylenie w badaniu
morfologicznym, w opisie krwinki:) ale nei am się czym przejmować:)
pozdrawiam i zyczę więcje tak dobrych wyników:)

3. Data: 2004-10-21 23:35:15

Od: "Zawada" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety, ale zdrowie nie jest takie znowu super...
W nocy mam takie ataki....
-Szybkie bicie serca ( tak ze 170 )
-Przyspieszony oddech
-Omdlenia - nie mdleję całkowicie, ale tak mi się robi ciemno przed oczami,
i głucho... - omdlenia pojawiają się wtedy kiedy leżę... więc jak już czuję
że zaraz zemdleje to szybko robię jednego brzuszka i przechodzi... ale w
każdym razie organizm próbuje zemdleć kilkanaście razy
-Drżenie ciała...
w/w stan się utrzymuje w nocy od trzech nocy... tylko w nocy, niewiem
czemu... : /
Zazwyczaj pojawia się jak już próbuję zasnąć, ale są wyjatki... np. jak
gwałtownie wstanę z krzesła... itp
Może ktoś coś poradzić ?
Wczoraj występowała gorączka 39,6 *C
Lekarz nie wie co mi jest : /

4. Data: 2004-10-22 06:23:51

Od: "Ewa" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zawada" news:cl9h3f$7e6$1@inews.gazeta.pl

> Niestety, ale zdrowie nie jest takie znowu super..

witam, poszukuję grupy gdzie ktoś rozpozna twoje i inne podobne objawy
czegoś
poszukuję ponieważ znajomy - meżczyzna ma podobne objawy ale tylko w nocy

5. Data: 2004-10-22 17:47:57

Od: "Anna-Maria24" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmm to to troszke dziwne, ale moze wskazywać na nagłe róznice ciśnienia, a
czy poziom cukru we krwi jest dobry? może występują nagłe spadki cukru/
wtedy pojawia sie kołatanie, i drżenie..?

6. Data: 2004-10-22 18:41:53

Od: "Zawada" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak, drżenie ciała się pojawia...
Cukier według badania wyszedł OK.
Może tylko w nocy tak gwałtownie cukier spada... :/

7. Data: 2004-10-22 20:17:15

Od: "Nieudacznik ;\)" <c...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Może sprawdz tarczycę?

Badanie TSH powinno wyjaśnić sprawę....

8. Data: 2004-10-23 06:04:25

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Fri, 22 Oct 2004 01:35:15 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Zawada, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> W nocy mam takie ataki....

Nie chorowalas ostatnio na grype?

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

9. Data: 2004-10-24 11:06:06

Od: "Adam Janiak" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lekarz powinien szukać źródła gorączki >39. Kl. piersiowa (RTG przeglądowe),
jama brzuszna (jakieś operacje niedawno? - USG), zęby, inna lokalizacja? Czy
to lekarz POZ?
Pozdrawiam
Adam Janiak
j...@c...pl

Antykoncepcja - przekleństwo czy zbawienie?
Dextrogyria - co to jest?
pomocy!!
Tajemnica dlugowiecznosci jest znana od dawna
Wycofują VIOXX???