Przewlekłe zapalenie węzłów chłonnych (migdałków)

1. Data: 2003-05-09 21:46:10

Temat: Przewlekłe zapalenie węzłów chłonnych (migdałków)
Od: "Tomaszek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam duży problem, od długiego czasu cierpię na zapalenie migdałków. Byłem
już u niejednego lekarza którzy twierdzili to że jest to angina inni że
migdałki należy usunąć ponieważ są zabardzo zniszczone. Jakiś czas temu
lekarz laryngolog stwierdził że muszę brać szczepionkę do nosa Irs-19 i
jakieś tabletki na gardło brałem i to przez długi czas, od lekarzy
internistów otrzymywałem recepty na antybiotyki i faktem jest, że pomagało
ale tydzień po kuracji bajka zaczyna się od nowa. Czuję sie zupełnie
bezsilny bo mało tego że duże sumy tracę na tego typu kuracje (bardzo
częste) to nie przynoszą one skutku. Uprawiam dużo sportu i nie mogę
siedzieć w domu opatulony szalikami w strachu przed kolejnym zapaleniem. I
szukam pomocy na tej grupie, może ktoś zna jakieś sposoby które są naprawde
skuteczne...
Z góry dziękuję za pomoc..
POZDRAWIAM.

2. Data: 2003-05-10 18:56:20

Od: "agati\(aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> szukam pomocy na tej grupie, może ktoś zna jakieś sposoby które są
naprawde
> skuteczne...
> Z góry dziękuję za pomoc..
> POZDRAWIAM.

wiele osób z tego typu problemami chwali sobie leki homeopatyczne...
Osobiscie odczułam pozytywne działane tego typu leczenia, lecz dotyczyło to
innego rodzaju schorzenia.

Pozdrawiam Agata

Re: O potrzebie umiaru (być może OT)
pękjąca i wysuszona skóra