Przewlekly bol w pachwinach

1. Data: 2006-12-27 22:43:37

Temat: Przewlekly bol w pachwinach
Od: "..::Dangerous Dan::.." <d...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mniej wiecej od dwoch miesiecy cos mnie pobolewa w okolicy pachwin. Z
poczatku wydawalo mi sie, ze to moze miec jakis zwiazek z wezlami
chlonnymi, ktore sie tam znajduja. Wydawalo mi sie, ze sa troche
powiekszone, wiec udalem sie do lekarza. Lekarz stwierdzil, ze ich
wielkosc miesci sie w normie, ale dostalem skierowanie na badania:
morfologie z rozmazem, ob, badanie ogolne moczu, aminotransferazy, tsh,
hcv, hbs, usg jamy brzusznej i rtg klatki piersiowej. Z wynikami bylem
ponownie u tego samego lekarza, ktory stwierdzil, ze nie ma czego sie w
tych wynikach przyczepic, w zwiazku z czym mam obserwowac co sie bedzie
dzialo i w razie co przyjsc ponownie.

Na jakis czas bol przeszedl, ale ostatnio znow powrocil. Bol ma
charakter rwania - takiego jak np. przy bolu zeba. Z tym, ze bol jest
slaby, ale mimo wszystko przeszkdza. Nie jest to bol ciagly - czasem
boli krocej, czasem dluzej, a czasami wcale. Wystepuje w obu pachwinach,
ale zdecydowanie czesciej i silniej w prawej pachwinie i czasami
promieniuje az do kolana. Ponadto czasem zdarza sie, ze pojawiaja sie
pojedyncze tepe klucia w pachwinach. Bol nie nasila sie przy ruchu i
wysilku fizycznym. Dosc duzo jezdze na rowerze, biegam i cwicze z
hantlami i nie mam z tym zadnego problemu. Bol nie jest raczej
nastepstwem wysilku fizycznego, poniewaz pojawil sie podczas
3-miesiecznej przerwy od treningow.

Nie wiem czy to ma jakies znaczenie, ale bezposrednio przed tym, jak
pojawil sie ten bol, mialem porazenie nerwu twarzowego.

Czy ktos ma jakis pomysl co to moze byc? I do jakiego lekarza sie z tym
udac - ogolnego czy specjalisty (jakiego?)? Jakie badania jeszcze
moglbym zrobic?

Bede wdzieczny za wszelkie wskazowki, bo nie ukrywam, ze to pobolewanie
troche dezorganizuje mi codzienne zycie ;-/

Pozdrawiam!

2. Data: 2006-12-28 08:46:51

Temat: Re: Przewlekly bol w pachwinach
Od: "Konrad" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"..::Dangerous Dan::.." <d...@W...pl> wrote in message
> Witam,
>
> Mniej wiecej od dwoch miesiecy cos mnie pobolewa w okolicy pachwin. Z
> poczatku wydawalo mi sie, ze to moze miec jakis zwiazek z wezlami
> chlonnymi, ktore sie tam znajduja.

Mam coś bardzo podobnego ale już od ośmiu miesięcy i tylko po jednej
stronie - byłem już u chirurga, urologa, robiłem różne badania i niestety
nikt nie wie co mi jest - podejrzewają jelita i chcą robić kolonoskopię. U
mnie ból promieniuje aż do pośladka i nasila się jak siedzę skulony, nie
jestem w stanie go ani namacać ani zlokalizować. Podobno takie objawy może
też dawać kręgosłup ale w sumie to lekarze rozkładają ręce.

K.

3. Data: 2006-12-28 12:39:25

Od: "Docia" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

może zwyrodnienie bioder?

4. Data: 2006-12-28 12:43:20

Od: "Konrad" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Docia" <h...@i...pl> wrote in message
> może zwyrodnienie bioder?

W moim przypadkiem też to podejrzewali - prześwietlenie nie wykazało żadnych
zmian.

K.

5. Data: 2006-12-28 12:57:24

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jestem w stanie go ani namacać ani zlokalizować. Podobno takie objawy może
> też dawać kręgosłup ale w sumie to lekarze rozkładają ręce.
Nie tyle kręgosłup co podrażnione więzadła miednicy. Ręce to mi
opadają jak to czytam. Kolonoskopia, co jeszcze można "wcisnąć"
pacjentowi? Znajdź kogoś kto sie _bardzo_dobrze_ zna na terapii
manualnej, niech przynajmniej wykluczy przyczyny z układu ruchu.

6. Data: 2006-12-28 13:22:43

Od: "..::Dangerous Dan::.." <d...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad napisał(a):

> Podobno takie objawy może też dawać kręgosłup ale w sumie to lekarze
> rozkładają ręce.

Hmmm... W sumie to dawno temu (jeszcze w podstawowce) byli u nas jacys
lekarze specjalisci od kregoslupa i robili badania. Dowiedzialem sie
wtedy, ze mam "slaby" kregoslup, skolioze, jedna lopatke duzo wyzej niz
druga, itd. Chodzilem na jakies rehabilitacje, a potem dosc dlugo
robilem jakies cwiczenia, ktore kazali mi robic. Ale nigdy nie mialem
zadnych "widocznych" problemow z kregoslupem, nic mnie nie bolalo, itd.
Teraz mam prawie 25 lat, wiec zdziwilbym sie, gdyby dopiero teraz
pojawily sie jakies odczuwalne zmiany...

7. Data: 2006-12-28 13:23:24

Od: "Konrad" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...com> wrote in message
ps.com...

> [...]
>pacjentowi? Znajdź kogoś kto sie _bardzo_dobrze_ zna na terapii
>manualnej, niech przynajmniej wykluczy przyczyny z układu ruchu.

Oooo - to by było jakieś naprowadzenie - żaden z lekarzy nawet o tym nie
pomyślał.
Czym możesz napisać coś więcej? Do kogo należy się udać?

K.

8. Data: 2006-12-28 13:24:29

Od: "..::Dangerous Dan::.." <d...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Docia napisał(a):

> może zwyrodnienie bioder?

A czy przy zwyrodnieniu bioder nie nasila sie bol podczas ruchu i
wysilku fizycznego, podczas ktorego mocno zaangazowany jest dany staw?

9. Data: 2006-12-28 13:45:20

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Konrad napisał(a):
> [...]
> pomyślał.
> Czym możesz napisać coś więcej? Do kogo należy się udać?

Namiary masz w wątku na temat chrząkania i bólu w mostku :-), kilka
pięter niżej.

odstapie szczepionke szwajcarska w tabl. Buccaline
Gdzie specjalista od żylaków w Radomiu lub okolicach?
Nadwaga + bezsennosc + uzaleznienie od klonazepamu
Postinor - drugi cykl - pytanie
Abrazja powietrzna