Przyczyny powstawania nadmirnej prostaty...

11. Data: 2006-09-18 09:01:55

Temat: Re: Przyczyny powstawania nadmirnej prostaty...
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i okadzanie dymem ze spalania siersci rudego kota;-)
Ręce precz od kota!

--
Krzysiek, EBP
Satrapa jest wcielonym postępem.

12. Data: 2006-09-19 18:57:42

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> Czy ktoś może jescze podać jakieś sugestie, szcególnie o przyczyny
> rozrostu.
> Jaki czynnik powoduje rozrost tego gruczołu...?

Rozrost gruczołu powoduje zła proporcja trzech podstawowych składników diety
człowieka: białka, tłuszczu i węglowodanów. Przy czym trzeba podkreślić, że
znaczny nadmiar węglowodanów ma zasadniczy wpływ na rozrost tego gruczołu.
Tylko proszę nie upraszczać mojej wypowiedzi w tym sensie, że na ten rozrost
gruczołu wpływa wiele składnioków. Dwa najważniejsze to: zła proporcja (o
ktorej pisałem) przy nadmiernej podaży węglowodanów.
Pozdrawiam Jurek M.

13. Data: 2006-09-19 19:01:13

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> -bogatotłuszczowej
> - niskowęglowodanowej
>
> Zasadniczo to są dwa totalnie różne zagadnienia:
>
> Mógłbyś skonkretyzować, bo wydaje mi się że dieta bogatotłuszczowa dla 60
> latka, to od razu
> pachnie mi zwiększonym poziomem cholesterolu, otyłością, chorobami
> wieńcowymi i szybką śmiercią....

Dobrze napisałeś, że wydaje mi się, iż dieta bogatotłuszczowa źle wpływa na
organizm 60-latka. Właśnie źle się to Tobie wydaje. I nie strasz zwiększonym
cholesterolem, ponieważ cholesterol zjadany w pokarmach nie ma żadnego
ujemnego skutku dla organizmu, tylko cholesterol produkowany przez wątrobę z
cukrowców.
Pozdrawiam Jurek M.

Proszę o wytłumaczenie pojęcia.
Druga miesiaczka w miesiacu...
szukam programu dla przychodni lekarskich
Mieczak zakazny
kanaliki łzowe - gdzie i z ile