Przyczyny zgonów w Polsce pytanie o stastystyki

1. Data: 2007-07-04 19:55:55

Temat: Przyczyny zgonów w Polsce pytanie o stastystyki
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko o statystyki przyczyn zgonów: podają np. jako przyczynę choroby
układu krążenia, nowotwory itd a brak jest zgonów naturalnych (z powodu
starości). Czy taka przyczyna nie istnieje, a jedynie choroba, czy wypadek?
Byłbym też wdzięczy za jakiś link do aktualnych statystyk przyczyn zgonów.
Jacek

2. Data: 2007-07-04 20:48:37

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisal:

> [...]
> Byłbym też wdzięczy za jakiś link do aktualnych statystyk przyczyn zgonów.

http://www.zdrowie.annet.pl/images/stories/artykuly/
statystyka_zgonow.jpg

Nowotwory w Polsce:

http://bi.gazeta.pl/im/5/3916/m3916865.jpg

3. Data: 2007-07-04 21:07:59

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nowotwory w Polsce:
>
> http://bi.gazeta.pl/im/5/3916/m3916865.jpg

Czyli .... jak chcesz dłużej żyć to przeprowadzaj się w Nowosądeckie, w
Kieleckie, albo w Rzeszowszczyznę....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org

"Uwaga !!!. Niniejszym informuję iż nie jestem lekarzem medycyny :) ."

4. Data: 2007-07-04 21:21:02

Od: "--==Trotyl==--" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> Czyli .... jak chcesz dłużej żyć to przeprowadzaj się w Nowosądeckie, w
> Kieleckie, albo w Rzeszowszczyznę....

jest to gdzies w lepszej rozdzielczosci, nic nie widac :/

5. Data: 2007-07-04 21:34:42

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Troll napisal:

> Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> jest to gdzies w lepszej rozdzielczosci, nic nie widac :/

Sprobuj zobaczyc tutaj:

http://serwisy.gazeta.pl/zdrowie/1,51186,3916402.htm

6. Data: 2007-07-04 21:37:44

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dr.Endriu napisal:

> Czyli .... jak chcesz dłużej żyć to przeprowadzaj się w Nowosądeckie, w
> Kieleckie, albo w Rzeszowszczyznę....

A jaki styl zycia i sposob odzywiania prowadza ludzie zamieszkujacy te tereny,
dr Endriu.
Mozna prosic o kilka slow komentarza na ten temat?

7. Data: 2007-07-04 22:10:49

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jaki styl zycia i sposob odzywiania prowadza ludzie zamieszkujacy te
tereny,
> dr Endriu.
> Mozna prosic o kilka slow komentarza na ten temat?

No nie wiem drogi Jeffie....

Można by uogólnic że ludzie z tych terenów to rolnicy. Ale czy w Pomorskim i
Zachodniopomorskim nie ma rolników ... Są i tak samo pracują na roli jak w
Kieleckim. A jak widać w zachodniopomorskim i pomorskim rak jak widać zbiera
żniwo....

8. Data: 2007-07-05 08:00:29

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze raz ja.
Czy to znaczy, że każda śmierć ma przyczynę w postaci jakiejś choroby
ewentualnie wypadku i nikt nie umiera "od starości"?
Jacek
PS
Dzięki za linki.

9. Data: 2007-07-05 08:04:42

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy to znaczy, że każda śmierć ma przyczynę w postaci jakiejś choroby
> ewentualnie wypadku i nikt nie umiera "od starości"?
Żeby umrzeć ze starości trzeba mieć 100-110 lat, i umrzeć w łóżku, w trakcie
snu. Czyli godnie... Tak umiera bardzo nikły procent ludzi. Szczególnie są
to Japończycy.
Pozdrawiam Jurek M.

10. Data: 2007-07-05 09:18:43

Od: "borderline" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

> A jaki styl zycia i sposob odzywiania prowadza ludzie zamieszkujacy te
tereny,
> dr Endriu.
> Mozna prosic o kilka slow komentarza na ten temat?

Maja blizej do Czernobyla??

Apteki internetowe - szukam
Nadmierne pocenie
Beta-blokery a wzwód?????