Przypalony olej

1. Data: 2001-05-01 22:32:21

Temat: Przypalony olej
Od: "Dirschauer" <D...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za mało apetyczne pytanie, ale w dobie równouprawnienia ja
zmywam w domu naczynia (jestem w tym lepszy ;-)) i ja muszę cierpieć katusze
jeśli nie wygląda to najlepiej.

Czym wyczyścić przypalony olej z zewnętrznej strony patelni Tefala? Kiedyś
czytałem o czyszczeniu przypalonego oleju w kalendarzu ściennym, ale nie
pamiętam o jaki środek czyszczący chodziło - może amoniak???

Będę wdzięczny za sugestie, szorowanie doprowadza mnie do szału, bo nie
widać efektów.

Dirschauer

1. Data: 2001-05-02 07:15:05

Temat: Re: Przypalony olej
Od: "Magdalena Gierlotka" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam za mało apetyczne pytanie, ale w dobie równouprawnienia ja
> zmywam w domu naczynia (jestem w tym lepszy ;-)) i ja muszę cierpieć
katusze
> jeśli nie wygląda to najlepiej.

:)))

> [...]
> pamiętam o jaki środek czyszczący chodziło - może amoniak???
>
> Będę wdzięczny za sugestie, szorowanie doprowadza mnie do szału, bo nie

Jesli chodzi o zewnetrzna powierzchnie, to polecam pewien szczegolny rodzaj
czyscika metalowego. To sa takie drobniutkie niteczki, chyba aluminiowe.
Bardzo ladnie sie tym czysci - nie trzeba sie specjalnie nameczyc, a
odchodza wszelkie przypalenizny. Wystarczy troche wody i plynu. Nadaje sie
to cudo nawet do czyszczenia wewnetrznych czesci naczyn (no ale raczej nie
teflonowych). Znam to pod nazwa poprostu czyscik. Troche trudno to
opisac.... Jesli nie wiesz o czym mowie, to moge sprobowac zeskanowac
pudelko:)
Magda

1. Data: 2001-05-02 07:26:30

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirschauer wrote:

> [...]
> pamiętam o jaki środek czyszczący chodziło - może amoniak???
>
> Będę wdzięczny za sugestie, szorowanie doprowadza mnie do szału, bo nie

jak sie nazywa taka firma, ktorej srodki nie sa sprzedawana w sklepach
tylko przez ludzi?... moze pozniej sobie przypomne.
maja m.in. taki zmywaczek - wyglada jak metalowy. z takich cieniutkich
"srebrnych"... wstarzeczek? takich cieniutkich pasemek. swietnie nadaje sie
wlasnie do szorowaia garow brudnych "od pokolen" ;). wlasnie mam jedna
patelnie w nienajlepszym juz stanie i sie zastanawiam jak trafic na
jakiegos sprzedawce :)

wiem! amway! dokladnie. tak sie nazywa ta firma.

pozdr.
pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-05-02 07:31:18

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Gierlotka wrote:

> Jesli chodzi o zewnetrzna powierzchnie, to polecam pewien szczegolny rodzaj
> czyscika metalowego. To sa takie drobniutkie niteczki, chyba aluminiowe.

he he. widze ze o tym samym piszemy :)
tak wogole, to wydawalo mi sie ze taki zwykly czyscik nadaje sie tylko,
jesli juz, do garnkow aluminiowych. ze emaliowanych nie mozna tym
czyscic... hi hi, jak ja malo wiem na takie tematy.

a co do amwaya, to czy ktos go uzywal? bo wlasnie nie jestem pewna, czy do
teflonowych tez mozna go uzywac. wydaje mi sie ze tak, ale pewna nie
jestem. moze mi sie tylko wydawac.

pat

1. Data: 2001-05-02 07:34:43

Od: "Magdalena Gierlotka" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> he he. widze ze o tym samym piszemy :)

:)) no, tylko, ze moj nie jest w amwaya:)

> [...]
>
> a co do amwaya, to czy ktos go uzywal? bo wlasnie nie jestem pewna, czy do
> teflonowych tez mozna go uzywac. wydaje mi sie ze tak, ale pewna nie

amwayowego nie uzywalam, ale... nowa teflonowa patelnie mylam tylko sama
gabka, dopiero po pewnym czasie (liczonym w latach:)) przestalo sie ja dac
doczyscic w ten sposob i teraz uzywam roznych rzeczy. Pytanie co z sama
powierzchnia, bo mam wrazenie, ze stracila ona bardzo na swoich
wlasciwosciach:(( Chyba poprostu czas wymienic patelnie...

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2001-05-02 09:24:28

Od: "Dirschauer" <D...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Gierlotka" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

> katusze
>
> :)))

Ten zawód przechodzi u nas z ojca na syna. ;-) Mama nie cierpiała pomywać (i
nie cierpi nadal), moja żona podobnie. Mnie to nie przeszkadza, przynajmniej
mam czas pomyśleć o czymś ZUPEŁNIE INNYM :-)

> Jesli nie wiesz o czym mowie, to moge sprobowac zeskanowac
> pudelko:)

Serdeczne dzięki! Wiem o czym mówisz, w końcu jestem profesjonalistą ;-)))))

Dirschauer

1. Data: 2001-05-02 13:58:07

Od: "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirschauer <D...@p...fm> napisał:9cndhg$100$...@n...internetia.pl...
> [...]
> czytałem o czyszczeniu przypalonego oleju w kalendarzu ściennym, ale nie
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> pamiętam /.../
----
;-)))
a jak sie czyści ten olej 'w kalendarzu' ?
czy kalendarz trzeba najpierw rozdrobnić ???
to tylko taki chichocik na boku ...
- ale problem doceniam, jak również rady.
pozdrowienia majowoletnie,
--
Zowisia < mail to: z...@n...spam.poczta.onet.pl >

1. Data: 2001-05-02 14:26:44

Od: "ssiegmund" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Ty tez popelnilas pomylke, hi, hi.
Powinno chyba byc "pozdrowienia maloletnie" a nie "pozdrowienia
majowoletnie"

pozdrowionka

1. Data: 2001-05-02 15:08:13

Temat: Re: Przypalony olej w maju
Od: "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ssiegmund <s...@s...com> napisał:
> Ty tez popelnilas pomylke, hi, hi.
> Powinno chyba byc "pozdrowienia maloletnie" a nie "pozdrowienia
> [...]
------
nie rozumiem (niestety) żartu: dlaczego małoletnie ??
Ja wcale nie jestem małoletnia, to tylko ten maj jest dla mnie o wiele
za ciepły, dlatego majowo-letnie ....
tak czy owak, pozdrowienia :-)))
--
Zowisia < mail to: z...@n...spam.poczta.onet.pl >

1. Data: 2001-05-02 17:41:33

Od: "Dirschauer" <D...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> a jak sie czyści ten olej 'w kalendarzu' ?
> czy kalendarz trzeba najpierw rozdrobnić ???
> to tylko taki chichocik na boku ...
> - ale problem doceniam, jak również rady.
> pozdrowienia majowoletnie,

Gratuluję czujności i poczucia humoru! Się mi napisało... ;-)

Tomek

kawa z kardamonem
Creutzfeldt Jakob Disease (CJD)
Czy jest i gdzie ...