Przyprawa powiekszajaca apetyt ???

1. Data: 2002-06-15 18:12:15

Temat: Przyprawa powiekszajaca apetyt ???
Od: "Konio" <_...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Chcialbym sie dowiedziec od szanownych grupowiczow, czy istnieje jakas
przyprawa, lub inny dodatek, ktory po dodaniu do potrawy powoduje, ze
spozywajacy nie nasyci sie tak szybko lub nawet wzrosnie mu apetyt w miare
jedzenia. Oczywiscie taki 'teoretyczny' dodatek nie powinien zbyt mocno
zmieniac
wlasciwosci smakowych, a tym bardziej byc szkodliwy dla zdrowia.

Bardzo prosze o odpowiedz, gdyz nie wiem nawet gdzie szukac wiedzy na ten
temat
poza internetem.

Serdecznie Pozdrawiam

Konrad

2. Data: 2002-06-15 18:17:07

Temat: Re: Przyprawa powiekszajaca apetyt ???
Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

Konio <_...@i...pl> pisze:

> [...]
> jedzenia. Oczywiscie taki 'teoretyczny' dodatek nie powinien zbyt mocno
> zmieniac wlasciwosci smakowych, a tym bardziej byc szkodliwy dla zdrowia.

ZTCW glutaminian sodu spełnia wszystkie te warunki.

--
CHANI

3. Data: 2002-06-16 20:33:53

Od: SzNYCeL <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konio wrote:
> [...]
> zmieniac
> wlasciwosci smakowych, a tym bardziej byc szkodliwy dla zdrowia.

z tego co sie orietuje (teoretycznie) tetra hydro canabiol sprawia ze
posilek smajuje 100 X bardziej i chce sie jesc i jesc i jesc :)

SzNYC

4. Data: 2002-06-17 08:43:59

Od: "mdrok" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SzNYCeL" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> z tego co sie orietuje (teoretycznie) tetra hydro canabiol sprawia ze
> posilek smajuje 100 X bardziej i chce sie jesc i jesc i jesc :)

Hehee ...no wlasnie ...ja to zawsze ( jak jeszcze sie nie odchudzalem)
przed planowany paleniem zielska udawalem sie do sklepu i qpowalem
tak ze 3 sztuki tabliczki czekolady. Po zapaleniu zjadalem je prawie od
razu..
no doslownie zajebiscie smakowaly. Po powrocie do domu moglem zjesc
kurczaka z dzemem albo jeszcze jakiesc dziwniejsz potrawy. Nie moglem
wogole zaspokoic glodu. Ale ostatnio ternowalem silna wole i po paleniu
jestem w stanie nic nie jesc ...ale ciezko jest, naprawde ciezko ;(.

5. Data: 2002-06-17 08:58:05

Od: "e-dziunia" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mdrok" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ale ostatnio ternowalem silna wole i po paleniu
> jestem w stanie nic nie jesc ...ale ciezko jest, naprawde ciezko ;(.

jak ci sie to udaje??
ja bym sie chyba wsciekla

Pozdr
e-dziunia

6. Data: 2002-06-17 13:51:09

Od: "mdrok" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "e-dziunia" <e...@s...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "mdrok" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> jak ci sie to udaje??
> ja bym sie chyba wsciekla

Ano sie udaje ...poprostu to traktuje jako pojedynek z wlasna slaboscia.
Wiem, ze jak nie zjem to poproty WYGRAM i to mnie motywuje ;)). No
i pije duze ilosci wody.

Ps. Zauwazylem ostatnio podbienstwo dzialania trawki do tussipectu ;)).
( ja raz wzialem 5 tabletek )

7. Data: 2002-06-20 11:12:00

Od: SzNYCeL <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mdrok wrote:
> [...]
> przed planowany paleniem zielska udawalem sie do sklepu i qpowalem
> tak ze 3 sztuki tabliczki czekolady. Po zapaleniu zjadalem je prawie od

sproboj zamiast slodkich zeczy bardziej pojs w strone potraw
tluszczowych (w przypadku THC ma to terz ukryty sens). Ale i tak
raz zaczniesz jesc to padniesz a niezaspokoisz glodu.

> [...]
> wogole zaspokoic glodu. Ale ostatnio ternowalem silna wole i po paleniu
> jestem w stanie nic nie jesc ...ale ciezko jest, naprawde ciezko ;(.

picie wody pomaga... jesli sie do niej ograniczysz to nie powinno byc
problemu z gastro. Jest jeszcze tak ze im zadziej palisz tym gastro
jest wieksze ... a dla tych ktorzy przejmoja sie ze cos "przekasza"
po MJ to dla pocieszenia dodam ze MJ podnosi tentno i dziala
odchudzajaco. (to terz zalerzy ile sie wpiedzieli ... jak 3 czekolady to
raczej slabo :)))

SzNYC

PS. Legalize it :)

8. Data: 2002-06-20 11:13:48

Od: SzNYCeL <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mdrok wrote:
> Ps. Zauwazylem ostatnio podbienstwo dzialania trawki do tussipectu ;)).
> ( ja raz wzialem 5 tabletek )

podobienstwo jest chiba tylko tyle ze obydwie to substancje odurzajace
tusipekt to raczej do speeda jest podobny (nigdy nie probowalem speeda)
z tego co wiem, niepamiatam jakie swinstwo w nim siedzi ale radze uwazac
szkoda serducha.

SzNYC

chlebek Benus
Warszawa, ciasto dla cukrzyka