Przyśpieszony kurs obrony Wolności Polski.

1. Data: 2016-01-04 08:24:01

Temat: Przyśpieszony kurs obrony Wolności Polski.
Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Prawda między oczy Lisowi, Niemcom i ich poplecznikom w Polsce.

"Auf Wiedersehen Newsweek Polska - Max Kolonko Mówi Jak Jest" -
https://www.youtube.com/watch?v=NqvwHQnCG18

Warto wysłuchać tej rzeczowej analizy.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://www.leotar.net/

2. Data: 2016-01-04 08:57:02

Temat: Re: Przyśpieszony kurs obrony Wolności Polski.
Od: "MarkWoydak" <M...@f...gmx.it> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <L...@y...com> napisał w wiadomości
> Prawda między oczy Lisowi, Niemcom i ich poplecznikom w Polsce.
>
> "Auf Wiedersehen Newsweek Polska - Max Kolonko Mówi Jak Jest" -
> https://www.youtube.com/watch?v=NqvwHQnCG18
>
> Warto wysłuchać tej rzeczowej analizy.

Warto tez zajrzeć tu:
http://www.fakt.pl/politycy/byli-w-pzpr-sa-w-pis,art
ykuly,595340.html

Mark Woydak

3. Data: 2016-01-04 10:36:38

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

MarkWoydak pisze:
> Użytkownik "LeoTar" <L...@y...com> napisał w wiadomości

> Warto tez zajrzeć tu:
> http://www.fakt.pl/politycy/byli-w-pzpr-sa-w-pis,art
ykuly,595340.html

Burżuazyjny ściek.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/year_2015/

4. Data: 2016-01-04 13:42:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 4 Jan 2016 08:24:01 +0100, LeoTar napisał(a):

> Prawda między oczy Lisowi, Niemcom i ich poplecznikom w Polsce.
>
> "Auf Wiedersehen Newsweek Polska - Max Kolonko Mówi Jak Jest" -
> https://www.youtube.com/watch?v=NqvwHQnCG18
>
> Warto wysłuchać tej rzeczowej analizy.

O tio tio, właśnie też zlinkowałam ponownie.

--

XL
O smoleńskiej katastrofie będziemy wciąż Polakom przypominać - dopóki nie

5. Data: 2016-01-04 17:08:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
> [...]

> https://www.youtube.com/watch?v=NqvwHQnCG18
>
> Warto wysłuchać tej rzeczowej analizy.

O tio tio, właśnie też zlinkowałam ponownie.

PRECZ Z KOMUNĄ PRECZ Z UBECKIM ZAKŁAMANIEM.
Według Ubeka SĄD Najwyższy Stanów Zjednoczonych to wymysł komunizm, bo to odpowiednik
naszego trybunału. Trybunałów nie ma w dyktaturach, komuchy w polsce utworzyły
wydmuszkę by nie uważać ich za dyktaturę i teraz ponownie Trybunał wrócił do czasów
komuny przez zamach PIS-BIS-PZPR.

Legion Żydowski Adama Mickiewicza
Cykliści i wegetarianie kolejnym wrogiem "Polskości"
ZapRaSHam Na najLepSjeJsHe foRóm Na śFjeCje!
Komisarz UE ostrzega Polskę w związku z ustawą medialną
Jak ubogacić kulturowo globa?