Przyszła wiosna :-)

1. Data: 2008-02-24 13:03:46

Temat: Przyszła wiosna :-)
Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Mimo porywistego wiatru w powietrzu czuje się ciepło. Gęsi ciągną
kluczami po niebie a ich głosy słychać z daleka. Przyleciały pierwsze czajki
i skowronki. A więc mamy już prawdziwe oznaki wiosny. :-) A chochoły chyba
nie mają o tym najmniejszego pojęcia. http://www.voila.pl/116/utj8h
Pozdrawiam symptomatycznie Ja...cki

2. Data: 2008-02-25 08:45:37

Temat: Re: Przyszła wiosna :-)
Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" wrote ...
> Przyleciały pierwsze czajki i skowronki.
Czy to ewenement czy zdarza się to o tej porze? Nie znam się :(
Natomiast w W-wie na podwórku bez oraz jabłonka są ZIELONE! Wczoraj
oniemiałem jak zobaczyłem na własne oczy pierwsze zielone liście! Coś
czuję, że w tym roku masowo polecą orzechy włoskie w diabły, bo nie
wierzę żeby jeszcze nie było zimy, nawet takiej kilkudniowej ale z
minus 10 :(
A.

3. Data: 2008-02-25 08:54:38

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:47c27d70.0@news.qdnet.pl Aaron
<s...@p...qdnet.pl> napisał(a):

> Czy to ewenement czy zdarza się to o tej porze? Nie znam się :(

Hejka. Chyba jednak ewenement. Jeżeli dobrze pamiętam, to podobnie
wczesna wiosna zdarzyła się aż ćwierć wieku temu. :-)
Pozdrawiam ekstraordynaryjnie Ja...cki

4. Data: 2008-02-25 10:31:00

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aaron napisał:
(...)Coś
> czuję, że w tym roku masowo polecą orzechy włoskie w diabły, bo nie
> wierzę żeby jeszcze nie było zimy, nawet takiej kilkudniowej ale z
> minus 10 :(

No bez przesady :( Orzechy mi diabli wzięli w zeszłym roku dzięki
majowym mrozom. Tak co roku to ja się nie bawię.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

5. Data: 2008-02-25 14:24:25

Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" wrote ...
> Hejka. Chyba jednak ewenement.

Ale istnieje niezerowe prawdopodbieństwo, że te czajki oraz skowronki
lepiej wiedzą od nas i już zimy nie będzie?
Bo jak patrzę na drzewa i pęczniejące pąki, nie pisząc już o tych co
zgłupiały i już dały z siebie liście, to mi się ciepło robi :)
A.

6. Data: 2008-02-25 19:07:24

Temat: Wiosna przyszła!
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko pisze:
> [...]
> i skowronki. A więc mamy już prawdziwe oznaki wiosny. :-) A chochoły chyba

Piszesz w temacie: "Przyszła wiosna :-)" a opisujesz tegoroczną.
;-)
pozdr. Jerzy

7. Data: 2008-02-25 23:28:47

Temat: Re: Wiosna przyszła!
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> Piszesz w temacie: "Przyszła wiosna :-)" a opisujesz tegoroczną.

Ależ tegoroczna jest przyszła, bo teraz jest jeszcze zima :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2008-02-26 02:27:18

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> No bez przesady :( Orzechy mi diabli wzięli w zeszłym roku dzięki
> majowym mrozom. Tak co roku to ja się nie bawię.

Siewki tez?
Pamietam, ze od gory mrozilo wiec moze przy ziemi ocalaly.

Pozdrawiam,
Bpjea

9. Data: 2008-02-26 02:29:09

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:47c34f31$0$1121$4c368faf@roadrunner.com...

> Ależ tegoroczna jest przyszła, bo teraz jest jeszcze zima :-)

Fakt faktem - dzis bylo prawie +18 stopni C :)
(w cieniu)

Pozdrawiam,
Bpjea

10. Data: 2008-02-26 10:14:49

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Siewki tez?
> Pamietam, ze od gory mrozilo wiec moze przy ziemi ocalaly.

Moje sadzonki (od Ciebie Bpeja z orzechów) też mróz potraktował i czubki
podmarzły.
Co spowodowało, że stały się "krzaczkami" wybijając poniżej nowe pędy.
Aby nie dopuścić do formy krzaczastej obcięłam część bocznych przyrostów,
zostawiając jeden pęd.
Teraz przy przesadzaniu na miejsce stałe (już nie u mnie, bo nie mam miejsca
na więcej niż dwa orzechy włoskie)
trzeba będzie tak posadzić, aby ta pozostawiona gałązka była pionowa.
Ciekawe czy w tym roku znowu przymrozek zniszczy stożek wzrostu?

Pozdrawiam Krycha.

TULIPANY
Cornus chinensis na gwalt potrzebny
kalendarz biodynamiczny