Przyszła wiosna :-)

41. Data: 2008-03-01 05:52:48

Temat: Re: Przyszła wiosna :-)
Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
news:47c85e65$1@news.home.net.pl...

> [...] Czereśnie też zmarzły, ale same kwiaty, liście przetrwały.
> BTW widok szpaków, które wylądowały na trawniku w porze dojrzewania
> czereśni i oburzone narobiły wrzasku był przezabawny :)

Mozliwe, ze u mnie jest szczegolny mikroklimat, bo w okolicy czeresnie
pomarzly a u mnie nie (nie wiem jak u sasiadow ale w innych rejonach miasta
widzialem calkiem przemrozone kwiaty). Nawet calkiem duzo bylo owocow.
Orzechy wloski i sercowaty oberwaly po lisciach ale mimo to owocow troche
bylo. Orzechy czarne nie ucierpialy, chociaz w podobnej fazie wzrostu byly.
Nawet surmia nieco podmarzla. Jedynie mieszaniec orzecha wloskiego i
sercowatego jest tak pozny, ze gdy przyszedl przymrozek, on jeszcze nie
wypuszczal.

Pozdrawiam,
Bpjea

42. Data: 2008-03-01 05:57:34

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> Dzis nad wieczorem słyszałem pierwszego w tym roku slowika
> :))))))))

Nagraj i umiesc na YouTube, to uwierze ;)
Na slowki nawet przy tak lagodnej zimie nieco za wczesnie.

Pozdrawiam,
Bpjea

43. Data: 2008-03-01 06:00:41

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:47c86357$0$22876$4c368faf@roadrunner.com...

> Tak to bywa. Po kilku takich wiosnach człowiek się przyzwyczaja i już
> się nie przeraża.

U Ciebie chyba klimat bardziej stabilny?

Pozdrawiam,
Bpjea

44. Data: 2008-03-01 06:06:40

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Bpjea wrote:
> Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> Nagraj i umiesc na YouTube, to uwierze ;)
> Na slowki nawet przy tak lagodnej zimie nieco za wczesnie.
:)
Wczoraj było ladne i sloneczne popoludnie
Dzis pada i wieje jak cholera Wiatr szumiacy w lesie moze zagluszac trele
tymbardziej , ze niczym wiecej poza mp3 nie dysponuje ale sprobuję nagrac.
To dopiero pierwszy slowik bo zazwyczaj w okolicznych chaszczach slychac 3
:)
Ewentualnie tez mozesz przyjechac i sam posluchac
:))))
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

45. Data: 2008-03-01 06:16:33

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Bpjea wrote:
> Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> Nagraj i umiesc na YouTube, to uwierze ;)
> Na slowki nawet przy tak lagodnej zimie nieco za wczesnie.
:)
albo podeslij numer komorki to sam na zywo posluchasz
:)

46. Data: 2008-03-01 06:18:15

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> Ewentualnie tez mozesz przyjechac i sam posluchac

Nagraj, bedzie szybciej :)

Pozdrawiam,
Bpjea

PS: moze to rudzik? One nie odlatuja a ze slowikami sa spokrewnione.

47. Data: 2008-03-01 08:59:35

Temat: Re: Wiosna przyszła!
Od: "Skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do mnie przyleciał wiatr, zimny jakby z Syberii.
> Pozdrawiam.Mirzan

I słusznie, bo rybitwy fruwają a nie latają.
Latają samoloty i talerze. Tudzież poduszki w poduszkowej wojnie.
:-)))

Pozdrawiam pogodnie
skryba

48. Data: 2008-03-01 10:37:08

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea pisze:
> [...]
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea
>
> PS: moze to rudzik? One nie odlatuja a ze slowikami sa spokrewnione.

Śpiewu rudzika nie pomylisz, to już prędzej lerka będzie.
pozdr. Jerzy

49. Data: 2008-03-01 10:51:01

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skryba pisze:
> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
>>

> I słusznie, bo rybitwy fruwają a nie latają.
> Latają samoloty i talerze. Tudzież poduszki w poduszkowej wojnie.
> :-)))

Dobre, a jak nazwiesz ten obraz:
http://poznan-sztuka.webpark.pl/chelm4.JPG
Frunące bociany?
:-)
pozdr. Jerzy

50. Data: 2008-03-01 13:36:57

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea wrote:

> U Ciebie chyba klimat bardziej stabilny?

Stabilnie dziki :-)

Pozdrowienia,
Michał

--