Przytulanka nigdy dość!

31. Data: 2013-04-28 21:42:17

Temat: Re: poemat o zielonym kapturku, zielonej żabie, zielonej kapuście, zielonym dziecku tylko skorpion i koza nie farbowane
Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-28 21:22, kali pisze:

> Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> no właśnie - wiem, że sobie poradzisz -
> ale co z wilkiem ?
> a podobno wilki są pod ochroną :))))))
gdy wilk się zestarzeje skubie go i wrona :P

--
jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży ...

32. Data: 2013-04-28 21:42:54

Temat: Re: Przytulanka nigdy dość!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Apr 2013 06:08:15 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> A tobie niniejszy watek jak nieprzymierzajac marchewke ;P

he he, dobre :-)
--
XL

33. Data: 2013-04-28 21:44:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Apr 2013 06:14:20 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> A moze ktos z was rowniez tak ma? Empatie...oczywiscie. ;)

Ja mam taką, która mi mówi, że ludzie BOJĄ się bliskości. Ludzie to znaczy
ci, którzy są za moimi drzwiami.
--
XL

34. Data: 2013-04-28 21:46:11

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 21:35:13 UTC+2 użytkownik ZOŁZA napisał:
> [...]
ps.com...

> [...]
layer_detailpage

> nie mog� ods�ucha� jakich chochlik wlaz� mi
>
> dziďż˝ w tube nic nie idzie :(

to ja...to ja!!! ;P

35. Data: 2013-04-28 21:47:37

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 21:44:00 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Ja mam taką, która mi mówi, że ludzie BOJĄ się bliskości. Ludzie to znaczy
>
> ci, którzy są za moimi drzwiami.

twojej bliskosci to nawet ja bym sie bal...stojac pod twoimi drzwiami ;)

36. Data: 2013-04-28 21:48:33

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2013-04-28 21:14, kali pisze:
..
> nie mogę odsłuchać jakich chochlik wlazł mi
> dziś w tube nic nie idzie :(
oj tam - to takie trochę country
czyli ichniejsze discopolo - więc
nie w Twoim stylu :))))

37. Data: 2013-04-28 21:49:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Apr 2013 06:30:36 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Stawiam na promowanie przytulania jako zaspokajania podstawowej potrzeby
psychicznej bliskosci

Utożsamiasz dwie skrajnie różne rzeczy - przytulanie i bliskosć.
Przytulanie (to, o którym mówisz, takie działanie na siłę) to jedynie
stricte FIZYCZNA manifestacja czegoś, co może wcale nie istnieć. Tzw pusty
gest. Więc wiesz, można się przytulać do upadłego, a bliskości zero.
Bliskość jest ŚWIADOMOŚCIĄ posiadania czyjejś (od miernej do niemal
bezwarunkowej) akceptacji. Można bliskosć wyrażać zupełnie inaczej niż
koniecznie kogoś macając. Można nawet wcale nie wyrażać fizycznie - cały
wic polega na tym, żeby ten drugi ją CZUŁ.
--
XL

38. Data: 2013-04-28 21:49:40

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdy wilk się zestarzeje skubie go i wrona :P

to siła złego na wilka jednego/starego :))))

39. Data: 2013-04-28 21:51:45

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 18:15:16 UTC+2 użytkownik Przemysław Dębski
napisał:

> Oczywiście, że wbrew sobie. Dzięki temu mam pewność, że przynajmniej
>
> jedna osoba nie zgodzi się z tym co piszę i będzie większa szansa na dym :P

Oj jak ty sie Dembska poswiecasz! ;P

sprawy: otoz zobrazowanie "nosilem" w sobie od popoludniowego spaceru w towarzystwie
i zostalo potwierdzone w rozmowie. Wrazenie bylo na tyle silne ze dotrwalo do
wieczora, kiedy to sobie usiadlem do kompa i wykwerendowalem ow tekst. Reszte znacie.
A domownicy i owszem -zostali rowniez "zweryfikowani". A co sie bede szczypal... ;P

> A gdzie ty u mnie wyczytałeś osąd meritum sprawy ? :)

Ups! Nie zebym ci nie zyczyl...ale skoro tak mowisz... ;P

40. Data: 2013-04-28 21:51:52

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-28 21:49, kali pisze:

> Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> to siła złego na wilka jednego/starego :))))
no bo trudno starym wilkiem orać ;D

--
jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży ...

Katolicyzm przenosi się do afryki i...
Zmiana pola patrzenia
Polacy w tragicznych nastrojach. Jest coraz gorzej
Qrwa, przecież to juz nie jest państwo tylko zwykły matrix dla schizofreników opętanych przez wiarę w jedynego słusznego boga.
Czy mozna prosic o zaprzestane wojny religijnej na tej grupie i przeniesienie je na jakis pl.syf.i.inne.debilizmy?