Przywitanie - zapoznanie

1. Data: 2004-04-18 12:01:22

Temat: Przywitanie - zapoznanie
Od: "wisia" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkie uczestniczki /uczestnikow/ spotkania we Wroclawiu ,w dniu
17.04.br. Dziekuje za mile przyjecie do
grupy-nowej igielki ./hm raczej igly/.
Wszystkich cieplutko pozdrawiam - wisia

1. Data: 2004-04-18 13:08:53

Temat: Re: Przywitanie - zapoznanie
Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wisia" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkie uczestniczki /uczestnikow/ spotkania we Wroclawiu ,w dniu
> 17.04.br. Dziekuje za mile przyjecie do
> grupy-nowej igielki ./hm raczej igly/.
> Wszystkich cieplutko pozdrawiam - wisia

Witaj,
Bylo to najsze jak na razie najowocniejsze spotkanie, nigdy nie bylo nas tak
duzo i nie bylo tylu wspanialych prac.

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2004-04-18 18:14:34

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkie uczestniczki  /uczestnikow/ spotkania we Wroclawiu ,w dniu
> 17.04.br.                                Dziekuje za mile przyjecie do
> [...]
Nam równiez było miło. Przyszło kilka nowych "twarzy". To było dopiero czwarte
spotkanie, w którym ja uczestniczyłam, ale dzięki wspaniałym dziewczynom czuję
się już jak weteranka. Mam nadzieję, ża każda nowa osoba będzie miała tak samo
pozytywne odczucia.
Moze na nastepnym spotkaniu bedzie nas jeszcze więcej? Gdzie sie wtedy
pomieścimy?
Pozdrawiam. Jola

frywolitki igla - zapytanie
Slowniczek do szydelkowania holenderski!
test
[richelieu]moze ktos chce się pozbyć ...
[ot] problem z oglaszaniem wiadomosci