Psina r******a pluszaki

1. Data: 2011-05-15 12:26:33

Temat: Psina r******a pluszaki
Od: Pendrive <P...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jaka może byc przyczyna ze psina (suczka) musi codziennie kilkakrotnie
zgwałcic misia:
http://www.youtube.com/watch?v=h-uT7hWJIQE
zauwazylem ze slinii sie do kazdego misia, po prostu musi ja ten ksztalt
podniecac, najpierw zaczyna lizac lapki usmiecha sie do misia, robia jej
sie takie oczy jak by trwawe wypalila (zaczerwienione na okolo, troche
przymkniete, no widac ze szalenie jest podniecona) i sie zaczyna (jak na
filmie).

P.

2. Data: 2011-05-15 12:44:58

Temat: Re: Psina r******a pluszaki
Od: sam001 <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On May 15, 2:26 pm, Pendrive <P...@d...pl> wrote:
> [...]
> sie takie oczy jak by trwawe wypalila (zaczerwienione na okolo, troche
> przymkniete, no widac ze szalenie jest podniecona) i sie zaczyna (jak na

Wyrośnie z tego, musi jakoś rozładować swoje napięcie jeśli Pan nie
zajmuje się nim należycie.

3. Data: 2011-05-15 14:22:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 May 2011 14:26:33 +0200, Pendrive napisał(a):

> [...]
> sie takie oczy jak by trwawe wypalila (zaczerwienione na okolo, troche
> przymkniete, no widac ze szalenie jest podniecona) i sie zaczyna (jak na

Nie ma innego towarzystwa.
:->
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

4. Data: 2011-05-16 01:07:28

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

niedziela, 15 maja 2011 14:26. carbon entity 'Pendrive' <P...@d...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> [...]
> sie takie oczy jak by trwawe wypalila (zaczerwienione na okolo, troche
> przymkniete, no widac ze szalenie jest podniecona) i sie zaczyna (jak na

JaK przyjdzie ochota, to i pies kota wyłomota...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

5. Data: 2011-05-16 04:40:18

Od: Pendrive <P...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyrośnie z tego, musi jakoś rozładować swoje napięcie jeśli Pan nie
> zajmuje się nim należycie.

klucha już ma dwa latka, a zaczela jak miala kilka miesiecy :-)
Nawet jak zje sniadanko i jest zadowolona to leci do misia, jak odwiedza
kogos z misiem to najpierw leci do misia , a pozniej wita sie z
pozostalymi ..

6. Data: 2011-05-16 07:44:27

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pendrive" napisał w wiadomości grup

[...]

To jest normalne, zwłaszcza u szczeniaka :-) suni. W dorosłości robi to tez
sporo suk, zwłaszcza "samczych suk" które się urodziły w miocie pomiędzy
płodami męskimi. Ma więcej hormonów męskich. Raczej nie jest to związane z
dominacją. Poza tym suki i psy maja takie odruchy podczas gdy są w stanie
ekscytacji, nakręcenia np. zabawą a tu ewidentnie na filmie to widać.

Vicky

7. Data: 2011-05-27 23:18:51

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <iqogpl$87l$1@inews.gazeta.pl>, P...@d...pl says...

> [...]
> sie takie oczy jak by trwawe wypalila (zaczerwienione na okolo, troche
> przymkniete, no widac ze szalenie jest podniecona) i sie zaczyna (jak na

Nawet człowiek operuje schematami --> emocja + podstawienie ZNANYCH
SOBIE ZACHOWAŃ. Widocznie ten pies podłożył zachowanie kopulacji pod
emocje wywołane widokiem misia. Moja sunie próbowała gwałcić kotki, co z
oczywistych względów nie mogło się udać, więc rypanie misia nie jest
niczym dziwnym. ;>

Pozdrawiam
Flyer

Obecnie brak wolności
Teraz na TVP2.
Macie co chcieliście
LULU KUKU KOKO
Wreszcie coś o kulturze polskiej --- przyjdzie mi się pochwalić...