Psycholingwistyka

31. Data: 2010-12-02 19:19:32

Temat: Re: Psycholingwistyka
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-02 19:56, Vilar pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> A co Ci się w Boberku nie podoba?
> Hmmmm ??

Hm, no nie wiem w sumie. Chyba kojarzy mi się ze szczecinowatym
owłosieniem. ;)

Ewa

32. Data: 2010-12-02 19:28:33

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-26 11:19, Vilar pisze:
> Rozmawialiśmy sobie tu kiedyś o wpływie języka na sposób myślenia.
>
> I oczywiście mamy (bach!) artykuł a Charakterach:
> http://www.charaktery.eu/personalia/3445/Dac-mysli-w
lasciwe-slowo/

> Artykuł jest jakimś wstępem, kieruje do kolejnych, ale zamieszczam, bo
> mnie to zjawisko akurat fascynuje.

Jeśli rzeczywiście fascynuje Cię ten temat, to mogę polecić książkę Anny
Wierzbickiej "Język, umysł, kultura" (dostępna pewnie już tylko w
jakichś specjalistycznych bibliotekach). Tak wnikliwie jednak tam jest
temat potraktowany, że trzeba sporo samozaparcia, żeby przez nią
przebrnąć (mnie się udało jedynie we fragmentach).

Ewa

33. Data: 2010-12-02 20:01:39

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@u...to.op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> A co Ci się w Boberku nie podoba?
> Hmmmm ??

Uzebienie.

34. Data: 2010-12-02 20:06:43

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@u...to.op.pl> napisał w wiadomości

> Uzebienie.

"23-letni mężczyzna zakochał się po uszy w 21-letniej Albinie. Dziewczyna
jednak nie reagowała na jego zaloty. Pewnego wieczora chłopak nie wytrzymał
i rzucił się na wybrankę. Ta próbowała uciekać, ale bezskutecznie. W końcu
ofiara, broniąc się przed napastnikiem, wbiła zęby w jego przyrodzenie.

- Coś ty narobiła! - wrzasnął chłopak. Jego krzyki usłyszeli sąsiedzi i
wezwali milicję. Albina odgryzła 23-letniemu napastnikowi członka. Chłopak
próbował zbiec, lecz został szybko ujęty przez milicję.

Krwawiącego mężczyznę odwieziono do szpitala, gdzie lekarze przyszyli mu
prącie. W tym celu medycy musieli założyć 12 szwów.

Grozi mu kara pozbawienia wolności od trzech do sześciu lat.

W czasie przesłuchań napastnik zapowiedział, że zaskarży dziewczynę, która
odgryzła ma penisa, ponieważ ta naraziła go na cierpienia fizyczne i
moralne."

P.

35. Data: 2010-12-02 20:41:46

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-12-02 20:19, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

Tak, to może być mylące.

Qra

36. Data: 2010-12-03 08:45:48

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm, no nie wiem w sumie. Chyba kojarzy mi się ze szczecinowatym
> owłosieniem. ;)
>
> Ewa

Hmm, mnie jakoś tak zabawnie, z uśmiechem, rozrabiacko.

Może kwestia posiadania tej... szczeciny lub jej braku :-PP

MK

37. Data: 2010-12-03 08:54:07

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Hmm, mnie jakoś tak zabawnie, z uśmiechem, rozrabiacko.
>
> Może kwestia posiadania tej... szczeciny lub jej braku :-PP

Jak zauwazam, kobiety sa zwykle bardziej bezpruderyjne od facetow.

38. Data: 2010-12-03 08:58:00

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Jak zauwazam, kobiety sa zwykle bardziej bezpruderyjne od facetow.

Jesteśmy bardziej fizjologiczne.....stąd w pewnych kwestiach mniej
pruderyjne.

Za to spróbuj wyciągnąć z nas coś, czego nie chcemy powiedzieć :-))

MK

PS. Lubisz, czy nie lubisz swoje ciałko?

39. Data: 2010-12-03 09:04:05

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteśmy bardziej fizjologiczne.....stąd w pewnych kwestiach mniej
> pruderyjne.
>
> Za to spróbuj wyciągnąć z nas coś, czego nie chcemy powiedzieć :-))

Etam, z akumulatorem na jajach kazdy wszystko wyspiewa.

> PS. Lubisz, czy nie lubisz swoje ciałko?

Nie mam nic przeciwko niemu. Przez te lata zzylismy sie bardzo.

40. Data: 2010-12-03 09:05:46

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Etam, z akumulatorem na jajach kazdy wszystko wyspiewa.

Śpiewająca qra???
Obrazek godny Mrożka :-)

> Nie mam nic przeciwko niemu. Przez te lata zzylismy sie bardzo.

Ba, nie ma to jak bliski przyjaciel :-)))

MK

Kobieca histeria
mądrość ludowa a rzeczywistość [cross]
Przypływy i odpływy wyborców