Psycholog za free

1. Data: 2002-10-11 07:36:11

Temat: Psycholog za free
Od: "mariano" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanie. Czy nie orientujecie sie, czy istnieje mozliwosc porady
psychologicznej i ewentualnej psychoterapii, na koszt kasy chorych. Czy
takie instytucje jak Osrodek Interwencji Kryzysowej udzielaja bezplatnej
pomocy ?

Pozdrawiam

mariano

1. Data: 2002-10-11 07:47:40

Temat: Re: Psycholog za free
Od: "AJaworek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czasami sa w danej dzielnicy w osrodkach gminy psychlodzy, do kotrych mozna
pojsc za darmo. Tak jest na przyklad na Bemowie, gdzie dziala przy gminie
osrodek psychologiczny, udzieljacy psychoterapii za darmo.

Ala

1. Data: 2002-10-11 08:04:29

Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mariano" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> psychologicznej i ewentualnej psychoterapii, na koszt kasy chorych. Czy
> takie instytucje jak Osrodek Interwencji Kryzysowej udzielaja bezplatnej

Istnieje mozliwosc psychoterapii za free, tylko trzeba znalezc odpowiedni
osrodek. Osrodek Interwencjii Kryzysowej rowniez jest za free.

Re: co to za uczucie? (inny watek)
Dzień ddobry
Kobiety.....
Festiwal Kultury Ukrainskiej