Psychologia społeczna

1. Data: 2001-03-04 01:34:14

Temat: Psychologia społeczna
Od: "smyndrl" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, jeszcze nigdy nie pisałem na tę grupę, właściwie to mam jedno pytanie
do was.
Ostatnio gdzieś czytałem, że za dużo mamy w Polsce studentów nauk
społecznych.
Interesuje mnie konkretnie psychologia społeczna- czy przewiduje się dużo
miejsc pracy dla absolwentów tego kierunku?
Jakie zawody związane z TYM zagadnieniem polecalibyście? Byłbym wdzięczny za
wasze opinie.

smyndrl
s...@i...pl

1. Data: 2001-03-04 09:01:51

Temat: Re: Psychologia społeczna
Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "smyndrl" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> miejsc pracy dla absolwentów tego kierunku?
> Jakie zawody związane z TYM zagadnieniem polecalibyście? Byłbym wdzięczny

Calkiem niedawno pojawil sie podobny watek, z tym, ze dotyczyl psychologii w
ogole. Co do psychologii spolecznej - zaleznie od zainteresowan, kierunku
czy specjalizacji, mozesz probowac swoich sil w: marketingu, reklamie,
public relations, zarzadzaniu personelem (psychologia pracy), rekrutacji,
doradztwie z zakresu negocjacji, mediacji czy kontaktow interpersonalnych.

Psychologowie spoleczni zorientowani miedzykulturowo maja szanse na etat w
dyplomacji czy na prace z uchodzcami i pomoc w procesie akulturacyjnym, nie
mowiac juz o niezmiernie waznym (choc na razie jeszcze nie docenianym)
aspekcie pracy w firmach miedzynarodowych, gdzie wiele nieporozumien bierze
sie z nieznajomosci lub ignorowania specyfiki kulturowej stylu dzialania i
zarzadzania.

Pozdrawiam,
Diana

Leki