Psychomanipulacje kobiet

31. Data: 2002-03-18 20:26:52

Temat: Re: Psychomanipulacje kobiet
Od: "Sasanka" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" <f...@k...net.pl> napisał w wiadomości
news:a74rtq$t6h$1@news.tpi.pl...

[ciach] Ubawiło mnie natomiast coś innego: cyt.:"Czy
> meska czesc grupy moglaby sie na ten temat wypowiedziec?" następnie pod
> spodem posty z następującymi nickami (w kolejności jak u mnie w
> przeglądarce):
>
> Monika Gibes;
> Sasanka;
> Marynatka;
> Edycia;
> Satia;
> Sasanka;
> Edycia;
> Marynatka;
> Edycia.
>
> - koniec wątku. Sama męska część grupy zabrała głos
> [...]

To co zawołac meża? Wołam własnie, on siedzi nad jakimis papierami, macie
zapis gadki ( na serio w sumie) :

Sasanka: "Chooooodź, Andrzej, no napisz cos wreszcie na ta grupę. Temat dla
Ciebie , o manipulowaniu facetami, Ty to znasz przeciez z autopsji ;). Weż
raz sie wypowiedz bo tu nie ma kforum :) , faceta prawdziwego poszukują ...
"
Andrzej: "Nie bede pisal zadnych głupot ( smiech) ... Czasu nie mam , pita
licze ... Wziełabys sie za zmywanie ... Albo poczekajcie na dzidziaka, to
sie zrobi Wam ciekawiej ... " Koniec cytatu .

No, moj maz nie chce :(

Babiniec tu straszny , ale coz zrobic ;)

Pozdrawia Sasanka (samotnie :) )

32. Data: 2002-03-18 21:40:34

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, satia <s...@p...onet.pl>, odpisuję zatem co
następuje:

| Jezu, jakiego ja mam upartego osła faceta!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| wrrrrrrrrrrr

Weźcie się Wy zdecydujcie - albo chcecie mieć chłopa jak trzcinę
chwiejnego we wszystkim, albo stanowczego :->

Toto teraz to biadolenie "chciałabym mieć takiego pantofla, co się
zgodzi na wszystko, co Mu powiem ale sam też będzie miał własne
pomysły... czasami i zgodne z moimi" :->>>

Baby - dogodzić Wam to jak uśpić głodne dziecko - nie wiadomo, czy
karmić czy kołysać :-P
Tylko nie odpowiadajcie, jak to zrobić, bo to tylko przykład ;->

didziak :-)P

33. Data: 2002-03-18 22:00:38

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Sasanka <s...@p...fm>, odpisuję zatem co
następuje:

> [...]
| licze ... Wziełabys sie za zmywanie ... Albo poczekajcie na dzidziaka,
| sie zrobi Wam ciekawiej ... " Koniec cytatu .

Heh, na didziaka jeszcze się nie znalazła taka Mania z pulacją :-)
didziak sam ma (o mamio) pulacje ma przy okazji fajnych snów :-))))))

Może to da się podciągnąć pod autohipnozę jakąś? Sam się nakręcę, a
potem to mój motor działania i automaniapulacja gotowa...

A tak poważniej - kobieta do manipulacji na gwałt potrzebna! :-)P

Pozdrawiam seRRRRRRRRRdecznie :->
didziak :-)

34. Data: 2002-03-18 22:03:28

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Anyia <a...@p...onet.pl>, odpisuję
zatem co następuje:

(fajocha kawał)

Dobre :-)))) Będę musiał zapamiętać, żeby kazać zrobić to samo swojej
żonie :->>>>>>>>>>>>

pozdrawiam :-)
didziak ;-)

35. Data: 2002-03-19 09:59:45

Od: w...@s...edu.pl (Wojciech Kruczynski) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Mar 2002 11:53:27 +0100, "Edycia" <e...@p...gazeta.pl>
wrote:

>"Wojciech Kruczynski" <w...@s...edu.pl> wrote in message
>
>A napiszesz nam, czego sie dowiedziales albo chocby dasz namiar na gazete?
>
>Bo moze trzeba bedzie zmienic metody... :)))

Jesli tylko zdobede jakis material, to powiem do ktorej.
A jesli chodzi o metody, to temat jest tak pomyslany,
ze beda ograniczone do tych, z ktorych mezczyzni zdaja sobie sprawe.
Wiec nie ma czego sie bac. :)

ciech

www.samoobrona.kobiet.prv.pl

36. Data: 2002-03-19 09:59:46

Od: w...@s...edu.pl (Wojciech Kruczynski) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Mar 2002 21:26:52 +0100, "Sasanka" <s...@p...fm>
wrote:

>To co zawołac meża? Wołam własnie, on siedzi nad jakimis papierami, macie
>zapis gadki ( na serio w sumie) :
>No, moj maz nie chce :(
>
>Babiniec tu straszny , ale coz zrobic ;)

Och, dziekuje przynajmniej za probe. :)

37. Data: 2002-03-19 11:21:25

Od: "Sasanka" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Kruczynski" <w...@s...edu.pl> napisał w wiadomości
> Och, dziekuje przynajmniej za probe. :)
>
> ciech

no problem, jeszcze sprobuje go namowic zeby zaczal cos tu pisac, bo facet
ma spore doswiadczenie nie tylko z tym tematem ;), ale nie bawi sie w grupy
dysk :(, ale moze to i dobrze, bo wtedy bylaby za duza przepychanka
wieczorem do komp ;)

Pozdrawiam
Sasanka

38. Data: 2002-03-19 11:37:00

Od: "Loonie" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Edycia" <e...@p...gazeta.pl> a écrit dans le message news:
a74qat$e1a$...@n...onet.pl...

> "Marynatka" <m...@f...net>

> Powaznie?? :))
> To te koronki ciagle facetow biora?? Bo moj twierdzi, ze nie, ale moze on
> falszuje rzeczywistosc? Musze miec te gazete!!!

Koronki nie biorą. To przesądy. Bierze kobieta w koronkach. Mniam!
Opakowania się nie je - rozpakowuje się ciasteczko. BTW Lubię ciasteczka.
;-)

--
Pozdrowienia
Loonie

39. Data: 2002-03-19 11:39:07

Od: "Loonie" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"satia" <s...@p...onet.pl> a écrit dans le message news:
a74tar$l1b$...@n...onet.pl...

> Najgorsze jest to, że on wracajać z pracy, zawsze przyjeżdża po mnie do
> pracy i razem wracamy do domu. Wszędzie jeździmy razem, do pracy, z pracy,
> weekendy na zakupy - no wszędzie i zawsze razem! Jak sama gdzieś wyjdę, to
> on chyba będzie wiedział, że idę po kota :-)))))

ROTFL :-))))

> Ale co ja tu pierdoły popycham....

No. Chociaż jedna samokrytyczna ;-)

--
Pozdrowienia
Loonie

40. Data: 2002-03-19 11:45:52

Od: Bolek Potolkin <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marynatka pisze:

>Biorą - każdego bierze babka w podwiązkach, koronkach wysokich
>obcasach która ni z tego ni z owego wmaszeruje w takim stroju do
>pokoju podczas gdy on wcina ten obiadek po pracy i ma sieczke w mózgu
>z przepracowania :))))))))))))))))))

Polecam scene z filmu "Smazone zielone pomidory", zamiast koronek byl
wprawdzie inny fetysz ale w pewnych przypadkach koronki moga zadzialac
analogizcnie.

wkrótce święta..............
OT do Poznaniaków - potrzebna spacerówka
OT Kto chce kilo chałwy?
Witam Was z uśmiechem
[OT] Ankieta pt. "Cel i sens życia".