Pszemolu - dopuszczas sensowność

1. Data: 2015-11-11 23:47:45

Temat: Pszemolu - dopuszczas sensowność
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Inteligentnego Projektu? Skoro już przywołujesz kreacjonistów.

2. Data: 2015-11-12 00:15:35

Temat: Re: Pszemolu - dopuszczas sensowność
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message
> Inteligentnego Projektu?
> Skoro już przywołujesz kreacjonistów.

Zastanów się, nad takim pytaniem:
Z czego wynika u kreacjonistów potrzeba użycia osoby "Integentnego Kreatora"
przy tłumaczeniu świata?

3. Data: 2015-11-12 08:49:41

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Zastanów się, nad takim pytaniem:

Odpowiesz?

4. Data: 2015-11-12 14:13:57

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Odpowiesz?

Zastanowiłeś się już?

5. Data: 2015-11-12 17:07:19

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Zastanowiłeś się już?

Tak. Odpowiesz?

6. Data: 2015-11-12 17:33:28

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Tak. Odpowiesz?

Próbuję nawiązać bardziej zrównoważony dialog, w którym
obie strony wnoszą w miarę jednakowy wkład do dyskusji...
Jeśli Ty jesteś zainsteresowany jedynie typową napierdalanką
w swoim stylu to ja od razu wysiadam na tym przystanku.

Dam Ci więc jeszcze jedną szansę: jaki jest powód dla
kreacjonistów aby wprowadzić osobę Inteligentnego Kreatora?

To pytanie jest moją odpowiedzią na Twoje pytanie.
Od Ciebie zależy czy chcesz kontynuować dialog czy nie chcesz.

7. Data: 2015-11-12 17:39:41

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Dam Ci więc jeszcze jedną szansę:

Czyli nie odpowiesz. To też jakaś odpowiedź.

8. Data: 2015-11-12 17:57:03

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Czyli nie odpowiesz. To też jakaś odpowiedź.

No cóż, sam widzisz że wybrałeś swoją zabawe w manipulację cytatami, dialog
na temat Cię wcale nie interesuje, interesuje Cię klasyczna napierdalanka w
Twoim stylu.

9. Data: 2015-11-12 18:08:57

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>No cóż

Etam, żadne cóż - dowiedziałem się, że jest jakiś powód, dla którego unikasz
dyskusji o Inteligentnym Projekcie.

>, sam widzisz że wybrałeś swoją zabawe w manipulację cytatami, dialog na
>temat Cię wcale nie interesuje, interesuje Cię klasyczna napierdalanka w
>Twoim stylu.

Kto ma oczy, ten widzi. Ale to na siłę udawanie "racjonalności" twoich
uników (przed prostym pytaniem) przekonuje mnie do koncepcji, że
najwyraźniej po prostu boisz się tego konkretnego tematu.

Możesz iść kontynuować swoją napierdalankę o tym jak to katolicy
traumatyzują swoje dzieci. Potwory.

10. Data: 2015-11-12 18:23:51

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Etam, żadne cóż - dowiedziałem się, że jest jakiś powód,
> dla którego unikasz dyskusji o Inteligentnym Projekcie.

Nie unikam dyskusji - bardzo chętnie podyskutuję.
Pod jednym warunkiem jednak: wykażesz jakieś
zaangażowanie samemu a nie będziesz mnie tylko
przepytywał.

> Ale to na siłę udawanie "racjonalności" twoich uników
> (przed prostym pytaniem) przekonuje mnie do koncepcji,
> że najwyraźniej po prostu boisz się tego konkretnego tematu.

Uniki są tylko w Twojej chorej wyobraźni.

Jest też możliwe, że przeceniam Twój poziom inteligencji
i Ty rzeczywiście zastanowiłeś się po swojemu nad moim
pytaniem i faktycznie nie zobaczyłeś tam odpowiedzi...
Ale to też dyskwalifikujące spostrzeżenie :-)

Dlaczego?
Świnki ruszyły na Warszawę
Wylazło już menelstwo na ulicę?
Dlaczego do Szwaba się nie strzela?