Pszonak var...

1. Data: 2005-06-13 08:37:14

Temat: Pszonak var...
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam w goglach że to Erysinum variegatum,ale jak zachowuje się w
Waszych ogrodach,mam się cieszyć z nabytku ??

Pozdrawiam TeresaR

2. Data: 2005-06-13 09:19:39

Temat: Re: Pszonak var...
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Znalazłam w goglach że to Erysinum variegatum,ale jak zachowuje się w
> Waszych ogrodach,mam się cieszyć z nabytku ??

Wiadomości z trzeciej ręki (od pani W.M., przekazane przez panią K.T.
:-))))) - wymarza:-(
Być może to linifolium.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2005-06-13 09:49:50

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiadomości z trzeciej ręki (od pani W.M., przekazane przez panią K.T.
> :-))))) - wymarza:-(
> Być może to linifolium.

Nie ma to jak" poczta pantoflowa" to ona Erysinum linifolium :-)
Okrywanie też nic nie pomoże ??
A tak nie lubię wydawać pieniędzy na jednoroczne (-:

Pozdrawiam TeresaR

4. Data: 2005-06-13 10:33:00

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> Nie ma to jak" poczta pantoflowa" to ona Erysinum linifolium :-)
> Okrywanie też nic nie pomoże ??
> A tak nie lubię wydawać pieniędzy na jednoroczne (-:

Zgadnij, czemu się tym zainteresowałam:-(

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2005-06-13 13:14:42

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> się w

> Zgadnij, czemu się tym zainteresowałam:-(

Zastrzel mnie, nie zgdnę :-)
W Tabazie jeszcze jej nie ma ??

Pozdrawiam TeresaR

6. Data: 2005-06-13 15:56:26

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastrzel mnie, nie zgdnę :-)

Bo też nabyłam:-)))

> W Tabazie jeszcze jej nie ma ??

Litości...naprawdę nie da się opisać więcej niż paru roslin dziennie:-(

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2005-06-13 16:07:25

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:5a9f.0000017d.42adaca9@newsgate.onet.pl...

> Bo też nabyłam:-)))

To będziemy się teraz martwiły we dwie :-)

> Litości...naprawdę nie da się opisać więcej niż paru roslin dziennie:-(

O tym to wiem, myślałam że sugerujesz co bym poszukała w Tabazie :-)

Pozdrawiam TeresaR

8. Data: 2005-06-13 19:19:56

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> napisał w
> [...]
Moj Pszonak ma już pączkie kwiatowe ,a jak Twój??
Pytam bo nie wiem czy podpędzony, czy to jego pora kwitnienia:-)

Pozdrawiam TeresaR

9. Data: 2005-06-13 19:20:12

Od: "Elba" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:5a9f.0000017d.42adaca9@newsgate.onet.pl...

Witam!
Nie musicie się martwić.Erysimum linifilium mam juz drugi rok,swietnie przezimował
u mnie bez okrycia , nie zrzucał liści i jest nadal ładny.
Bardzo jestem z niego zadowolona.
Pozdrawiam , Elzbieta

10. Data: 2005-06-13 21:05:16

Od: "Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie musicie się martwić.Erysimum linifilium mam juz drugi rok,swietnie
przezimował
> u mnie bez okrycia , nie zrzucał liści i jest nadal ładny.

U Ciebie może być cieplej (Dolny Śląsk - czy tak?), u mnie średnio co dwie-trzy
zimy wymarza lak pospolity, który na pewno jest odporniejszy od linifolium. Ten
ostatni wg różnych źródeł sieciowych wytrzymuje do -10 st.C.

Pozdrawiam, Basia.

Gaura !
Fuchsia "Flamingo" ?
dzis widzialem ale ...