Ptaki ze spotkania u Boguslawa

11. Data: 2003-05-19 12:01:49

Temat: Re: Ptaki ze spotkania u Boguslawa
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>

> Masz na myśli Corylus avellana 'Contorta'
> Obecnie do dostania prawie w każdej szkółce.
> :-) Bogusław
:)
przyznam sie
ze galezia tricolora przygladalem sie pod katem dlubanek
:)
u siebie w warkocz zaplotlem trzy pnie wierzbowe
a ta Twoja leszczyna przerobiona na spirale jest bardzo ciekawa
:)
zastanawialem sie czy ten bambus wokol ktorego jest ona skrecana
to ona sama przesuwa rosnac
czy tez Ty go podnosisz aby zakrecic wkolo niego przyrosty
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

ps. kupic i posadzic to zadna frajda
tymbardziej jak piszesz
ze sa one w kazdej szkolce
co innego jesli sam zrobie taka spiralke
:)

12. Data: 2003-05-19 12:04:52

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

No cóż,Dirko przeżywa i mnie dopadło:)))

Pozdrawiam z Krainy Deszczowców

13. Data: 2003-05-19 12:38:36

Temat: Odp: Odp: Ptaki ze spotkania u Boguslawa
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisal w wiadomosci
(...)
> sa one z litego drewna choc zabezpieczone przeciwko robalom...
> :)
> najczesciej sa wierzby
> brzozy lub brzozy ale rowniez i z innych gatunkow drewna
> w zaleznosci co wpadnie mi w rece
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Twoje wyroby Tadeusz pasowalyby do Osiedlowej Galerii w Zdzieszowicach,
gdzie od 14 maja wystawiane sa rekodziela jak bukiety suszone
oraz hafty przerózne, w tym krzyzykami robione bukiety kwiatów.
Taka czapla na pieknym obrusiku dzióbiaca suchy bukiet,
to prawdziwa ozdoba :-))))

Pozdrawiam Krycha

14. Data: 2003-05-19 13:03:16

Temat: Re: Odp: Ptaki ze spotkania u Boguslawa
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdzie od 14 maja wystawiane sa rekodziela jak bukiety suszone
> oraz hafty przerózne, w tym krzyzykami robione bukiety kwiatów.
juz parokrotnie byly na tego typu
i tej rangi imprezach wystawiane
(w najblizszym czasie zreszta tez maja byc)
:)
> Taka czapla na pieknym obrusiku dzióbiaca suchy bukiet,
> to prawdziwa ozdoba :-))))
:)
bardzo dziekuje
a one sa takie wlasnie
na komodowo_stolikowo_kominkowe
:)

15. Data: 2003-05-19 13:47:12

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:baanc3.3vvg2ct.1@news.Dziadek.priv.pl Dziadek
<d...@p...onet.pl> napisał(a):

> Boletus ! miałeś przestać

Hejka. Dziadku uważaj, od soboty ponosisz całkowitą odpowiedzialność za
wyczyny boletusa. :-)
Pozdrawiam ostrzegawczo Ja...cki

16. Data: 2003-05-19 14:26:55

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):

> Hejka. Dziadku uważaj, od soboty ponosisz całkowitą
> odpowiedzialność za wyczyny boletusa. :-)
> Pozdrawiam ostrzegawczo Ja...cki

No serwus, ale mnie dostało. No dobra biorę odpowiedzialność, ale o kąpieli
w stawie za Niego nie ma mowy.

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

17. Data: 2003-05-19 15:07:58

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> No serwus, ale mnie dostało. No dobra biorę odpowiedzialność, ale o kąpieli
> w stawie za Niego nie ma mowy.
>
> --
>
> Pozdrawiam ciepło, Dziadek

Drodzy moi,ale to pytanie aż prosiło się o taką odpowiedz:)

Pozdrawia Wasz boletus

18. Data: 2003-05-19 17:43:15

Od: j...@c...pl (Jan P. Ciecinski) szukaj wiadomości tego autora

"Gamon'" <r...@g...pl> napisal:

> Ale one naprawde byly z drewna, czy tylko wyrob drewno podobny? Bo
> wygladalo to na zdjeciu naprawde sympatycznie (nie to co
> ogrodokrasnalokoszmarki).

Ptaki sa z prawdziwego drewna, co stwierdzam organoleptycznie (mam jedna
czaple).

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

19. Data: 2003-05-19 19:35:01

Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kochany misio"
Gamon'<r...@g...pl>
napisał(a) w swojej
wiadomości
<news:3EC8B9BD.4060002@gazeta.pl> ,a ja na to :
> Ale one naprawde byly z drewna, czy tylko wyrob drewno podobny? Bo
> wygladalo to na zdjeciu naprawde sympatycznie (nie to co
> ogrodokrasnalokoszmarki).

Są sympatyczne,drewniane i stoją od około roku u mnie w pokoju .Co prawda
mam czaplę i żurawia ,a bociana i kaczki brak .

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
serwis muszlowcowy http://www.muszlowce.akw.pl/

20. Data: 2003-05-19 20:19:18

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Too Old <t...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:babbl2$2m5$...@a...news.tpi.pl...

> Są sympatyczne,drewniane i stoją od około roku u mnie w pokoju .Co prawda
> mam czaplę i żurawia ,a bociana i kaczki brak .

A co ten Tadeusz tak się z tymi kaczuszkami leni??
Pozdrawiam ;-)
Janusz

azalia pontyjska - jak rozmnożyć??
cieniste zacisze