Re: Puder w kamieniu

From: "Skakanka" <s...@w...wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Puder w kamieniu
Date: Wed, 18 Dec 2002 10:12:32 +0100

Użytkownik "Anka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:atpdi7$pbs$1@news.onet.pl...
> to świetnie. Tak oglądałam go w sklepie ale babka powiedziała mi że to
> jest kolor do cery typowo porcelanowej i na pewno się dla mnie nie
> nadaje.Więc pójdę do niej i powiem jej parę słów. I oczywiście kupię ten
> puder.

Nie no, poczekaj:)
Ja takie informacje tez mam od pani ze sklepu, niekoniecznie twoja musi sie
mylic:)
Ale uwierzylam jej bo Translucent po anglielsku znaczy przejrzysty,
przezroczysty.

> Prze dokoaniem zakupu widziałam w postach że z zapachem jest pół na pół.
> Niektórym dziewczynom się podobał, inne ostrzegały przed nim.
> Mnie się naprawde podoba.Koleżance mojej też. Tak więc nie tylko ja jestem
> jakaś dziwna jeśli chodzi o gusta zapachowe :))))

No ja zmusilam do wachania tego pudru dziewczyny na naszym spotkaniu:)
I tez bylo pol na pol - Hanus i ja nie lubimy go, a Kropelka i Kvenmadur -
owszem:)
Kaska