Re: Pulsy Sterydowe - ratunek czy wyniszczenie organizmu ?

1. Data: 2014-01-12 23:04:19

Temat: Re: Pulsy Sterydowe - ratunek czy wyniszczenie organizmu ?
Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

po kilku pulsach w szpitalu przeszłam ponad roczne leczenie tabletkami. Zaczęłam od
najwyższej dawki sterydów- metypredu. Nie wiem czy to szczęście ale w przeciwieństwie
do wielu osob przebywajacych na tej samej kuracji, nie mialam i nie odczuwałam
zadnych powikłań. Jedyna minimalna opuchlizna twarzy.

2. Data: 2018-11-23 10:31:37

Od: e...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Po braniu sterydów wystepuja skutki uboczne jak najbardziej opuchlizna twarzy pojawia
sie duzo wiekszy zarost na twarzy na plecach na szyji na recach na klacie
zaczerwienie twarzy wiem co pisze choruje na nerki od urodzenia jestem po dwuch
przeszczepach obecnie sie dializuje moim zdaniem dziekujcie bogu ze wasze nereczki
jeszcze chodza i biescie co lekarze zapisza bo oni sie znaja ewentualnie mozecie do
swietego spokoju zapytac innego lekarza życze dużo zdrówka.

Na pszejedzenie sok z mniszka i mięta
Chirurgiczna operacja bez badania
połamany palec