Re: Punkt apteczny

następny post »
From: Anka Łazowska <a...@c...pl>
Newsgroups: pl.sci.farmacja
Subject: Re: Punkt apteczny
Date: Fri, 14 Nov 2003 15:25:12 +0100
Sender: a...@p...onet.pl@chello062179045013.chello.pl

.

> IMHO jest to kretynizm prawny z jednej strony redukować technika do roli
> podawacza leków magistrowi a z drugiej dawać mu prawo do samodzielnego
> prowadzenia punktu aptecznego gdzie asortyment jest bardzo zbliżony
> (wystarczy porównać listę leków dopuszczonych do obrotu w punkcie
aptecznym

To fakt.
Prawo jewst sprzeczne i tu Izba dala niezle ciala. Z jednej str. technikowi
wlasciwie nic nie wolno, z drugiej ma miec prawo decydowania - albo woz,
albo przewoz.
Moim zdaniem to nie jest podcinanie skrzydel farmaceutom - a totalna
bezmyslnosc.

> Albo jedno albo drugie! (osobiście jestem za likwidacją punktów
aptecznych)

Moga byc, ale na tych samych prawach, co apteki (chociaz roznicy faktycznie
w zasdadzie nie ma). Ostatnio pojawiaja sie jak grzyby po deszczu tzw.
sklepy parafarmaceutyczne. Moze wiec tu znalazloby sie pole do popisu dla
technikow?
Ostatecznie to tez specyficzna dzialka, nie zwykly sklep a mimo wszystko
mniejsza odpowiedzialnosc?

Pozdrawiam,
Anka