Re: Pyszny biały ser.

From: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Pyszny biały ser.
Date: Wed, 17 May 2017 15:34:00 +0200

W dniu 2017-05-17 o 15:15, Ikselka pisze:

> To używaj. Żaren też możesz - skoro lubisz. Co sentyment, to sentyment.

Hmm. Pisałem, że używała ich moja babcia, a nie że ja używam albo lubię.
Żarna ? Jakby dobrze poszukać w domu rodziców to chyba by jeszcze się
sprawne znalazły, konstrukcja ojca z silnikiem elektrycznym do
śrutowania zboża. Żurek wychodził OK
Ale czy jest mi to wszystko do czegoś potrzebne ?
Z sentymentu to raczej zaglądam na grupy newsowe, bo kiedyś była tam
spora grupa pasjonatów różnych dziedzin, chętnie wymieniająca się
uwagami rozwiązująca wspólnie różne problemy i tworząca sympatyczny klimat.
Teraz po latach mam wrażenie, że ostały się głównie jakieś skwaszone
indywidua reagujące opryskliwie na komentarze do swoich postów.
Jeszcze pl.misc.elektronika jakoś się trzyma, ale i to już nie to co
dawniej.
Pozdrawiam i więcej luzu życzę na wieczór.