Pyszny sos do salaty

41. Data: 2017-03-17 01:02:17

Temat: Re: Pyszny sos do salaty
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> No i po tej szczepionce 3 w jednym nastąpiła posocznica meningokowa (sepsa).

A to możliwe. Tyle że są różne rodzaje sepsy - w zależności od rodzaju
drobnoustroju.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

42. Data: 2017-03-17 01:04:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

iertelne-zatrucie-bakteria-e-coli,artykul,1722054.ht
ml

> Nie wiem jak tam rzodkiewki, bo kupiłam w Carrefourze, ale jeszcze nie
> jadłam. Umylam, wrzuciłam do dużego słoika i wstawiłam do lodówki.

Czasem kupuję, ale trochę z duszą na ramieniu. Gdybym miała małe dzieci, im
bym na pewno nie dawała takich warzyw.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

43. Data: 2017-03-17 01:59:37

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-17 o 00:28, XL pisze:

> O stronę pana Jarka Kefira, teraz w szczególności o tę podstronę:
> https://jarek-kefir.org/strony-linki/choroby-profila
ktyka-i-kontrowersje/

> [...]
> Wysokoprzetworzoną Wiedzę. I to ta jego Wiedza pozwala mu pleść androny o
> nieszkodliwości E.coli tylko z racji jej "itakprzebywania" w... czeluściach
> jelita grubego.
> Ten pan jednak odsiał sobie i odrzucił jako zbędny balast spory kawałek
> wiedzy o tym, co się dzieje, kiedy ta jego (lub czyjaś, jej tan wszystko
> jedno) poczciwina zaczyna przenikać z nieszczelnego jelita do krwi i do
> układu moczowego i tam się namnaża. A namnażać się ona potrafi w tempie
> błyskawicznym. Rakieta - można powiedzieć.

Zapisałam linka. Jutro przeczytam.

--
animka

44. Data: 2017-03-17 02:03:45

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-17 o 00:30, XL pisze:

> E tam, mnie żal tylko psów, bo są bardzo inteligentne, czyli doskonale
> zdają sobie sprawę ze swego cierpienia, ale dla człowieka je znoszą w
> milczeniu :-(

Moja królewna byla szczęśliwa. Wiele mi pokazała oczami. Gdyby nie ona
to np. wielki pająk krzyżak by mnie pogryzł itd,itd.

--
animka

45. Data: 2017-03-17 02:09:06

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-17 o 01:04, XL pisze:

iertelne-zatrucie-bakteria-e-coli,artykul,1722054.ht
ml

> Czasem kupuję, ale trochę z duszą na ramieniu. Gdybym miała małe dzieci, im
> bym na pewno nie dawała takich warzyw.

Bo to nie z własnego ogródka, ale z importu :-(
Tak btw: Już sprzedają wielkie truskawki. Nie kupię, bo jak kiedyś
kupiłam i zjadłam jedną to się zatrułam.

--
animka

46. Data: 2017-03-17 07:00:45

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2017 o 02:03 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> W dniu 2017-03-17 o 00:30, XL pisze:

(...)
> Moja królewna byla szczęśliwa. Wiele mi pokazała oczami. Gdyby nie ona
> to np. wielki pająk krzyżak by mnie pogryzł itd,itd.

A miała ubranko na zimę?

--
Trefniś

47. Data: 2017-03-17 08:37:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Bo to nie z własnego ogródka, ale z importu :-(

Nie ma znaczenia, czy z importu. O tej porze krajowe są szklarniowe i
pędzone nawozami, a importowane to kolejna wielka niewiadoma.

> Tak btw: Już sprzedają wielkie truskawki. Nie kupię, bo jak kiedyś
> kupiłam i zjadłam jedną to się zatrułam.

Twarde i bez smaku. Głąby mają niczym kapusta. W ogóle mnie nie nęcą. Nie
ma to jak krajowe truskawki w sezonie.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

48. Data: 2017-03-17 08:50:08

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-17 o 00:33, Animka pisze:e ja

> No i po tej szczepionce 3 w jednym nastąpiła posocznica meningokowa
> (sepsa).

Mój o rok starszy kuzyn z jakiś powodów (temperatura, przeziębienie) nie
został zaszczepiony na polio. Miał pecha. Zachorował. Walczył kilka lat.
Od 1959 roku spoczywa na Starych Powązkach.
Kolega z klasy też nie był szczepiony, bo jakaś gorączka itp. Ostatni
raz widziałem go na kulach. Zmarł w wieku 16 lat.
Ja byłem szczepiony na wszystko co wymagali - jeździłem na kolonie i
obozy a tam wymagana była karta szczepień. Śladów ujemnych w zasadzie
nie ma - chociaż medico-politicus Pan Najwyższy Prezes Wszystkich
Prezesów zakwalifikował mnie do gorszego sortu. Czyżbym jednak przegapił
jakieś szczepienie?
Wnuki są szczepione.
Moja kuzynka zawędrowała do Perth. Osiedliła się, posyłała dzieci do
przedszkola, potem do porządnej szkoły - bez aktualnej karty szczepień
dziecka nie przyjmują.
pozdr
Stefan

49. Data: 2017-03-17 08:54:00

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-17 o 00:22, Animka pisze:

> [...]
> ustanowioną przez sąd matką) ma w swoim pokoju 2 gekony i jaszczurkę. W
> terrariach oczywiście. Szkoda mi niewoli tych gadów.

Moje dwie teściowe nie były trzymane w klatkach, raczej na wolnym
wybiegu a i tak leżą na cmentarzu. Już nigdy nie chcę teściowej -
wątroba z żalu nie wytrzymałaby...
pozdr
Stefan

50. Data: 2017-03-17 09:30:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> Moje dwie teściowe nie były trzymane w klatkach, raczej na wolnym
> wybiegu a i tak leżą na cmentarzu. Już nigdy nie chcę teściowej -
> [...]
Ale żart, ale żart.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

Drożdże w płatkach
Re: FREE CLASSIFIEDS
Jaki jest pszelicznik papryki ostrej w proszku na świeżą?
Cytryny na ostro?
wieprzowina z Aldi