Pytanie...

1. Data: 2001-01-16 18:24:41

Temat: Pytanie...
Od: "Hory" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam... mam pytanie do osob zajmujacych sie psychologia...
Bylem dzisiaj u psychiatry i dostalem skierowanie do psychologa na jakies
badania...
Na skierowaniu mam napisane:
Rozpoznanie glowne: F 61

Nie wiem za bardzo co to znaczy... moze napisali tak specjalnie, zebym nie
wiedzial o co chodzi i dobrowolnie dal sie zamknac w jakims zakladzie dla
oblakanych

1. Data: 2001-01-16 19:13:21

Temat: Re: Pytanie...
Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hory wrote:

> Bylem dzisiaj u psychiatry i dostalem skierowanie do psychologa na jakies
> badania...
> Na skierowaniu mam napisane:
> Rozpoznanie glowne: F 61

zaburzenia osobowości mieszane

> Nie wiem za bardzo co to znaczy...

Trzeba było go zapytać.

> moze napisali tak specjalnie, zebym nie
> wiedzial o co chodzi i dobrowolnie dal sie zamknac w jakims zakladzie dla
> oblakanych

E tam. Jakie czarnowidztwo! ;-) Idź do tego psychologa.
--
Dariusz Laskowski
mailto:d...@p...pl

1. Data: 2001-01-16 20:39:44

Od: JamesBonBush <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hory wrote:

> [...]
> wiedzial o co chodzi i dobrowolnie dal sie zamknac w jakims zakladzie dla

Gdyby było F 16 to by znaczyło, że zdałeś testy na pilota myśliwca.
Ewentualnie T 61 to badania wymagane przy otrzymaniu licencji na
prowadzenie
ciężkich pojazdów gąsiencowych. Hmm... a F 61 to pewnie nic strasznego
nie
martw się. Psychycholodzy to "pikusie" w porównaniu z psychiatrami. A
jaki
masz problem?

1. Data: 2001-01-17 01:00:22

Od: "snr" <s...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Laskowski napisał(a) w wiadomości:
<16012001.121A8D7F@DariuszLaskowski>...

>zaburzenia osobowości mieszane

hey
a czy mozna w jakiejs ksiazce, czy moze w sieci znalezc jakies zestawienie
tego typu kodow?

kuba.snr

1. Data: 2001-01-17 07:06:50

Od: "Hory" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dariusz Laskowski <d...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:16012001.121A8D7F@DariuszLaskowski...

> zaburzenia osobowości mieszane

A czym sie to rozni od depresji... ?

1. Data: 2001-01-17 07:28:38

Od: "Hory" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie
> martw się. Psychycholodzy to "pikusie" w porównaniu z psychiatrami. A

Male poczucie wlasniej wartosci, mysli samobojcze, leki (coraz czesciej
przed ludzmi i otoczeniem), samookaleczenia, brak koncentracji, bezsennosc,
brak jakichkolwiek perspektyw na dalsze zycie... qrcze dlugo by wymieniac

1. Data: 2001-01-17 10:59:57

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

snr wrote:

> a czy mozna w jakiejs ksiazce, czy moze w sieci znalezc jakies zestawienie
> tego typu kodow?

W sieci - nie wiem (ale pewnie tak), w jakiejś czytelni - na pewno. Trzeba
szukać klasyfikacji ICD-10.
Chociaż to żadna tajemnica - znajomość kilku numerków i odpowiadających im
nazw niczego właściwie nie zmienia. IMHO zawsze najlepiej zapytać psychologa,
albo lekarza - wyjaśnią wszystkie wątpliwości.
--
Dariusz Laskowski ___ __
mailto:d...@p...pl ( / \( /

1. Data: 2001-01-17 11:05:41

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hory wrote:

> A czym sie to rozni od depresji... ?

"Wszystkim"? To są dwie odrębne jednostki. Chociaż można wyobrazić sobie
związek, np. zmiany osobowości związane z depresją endogenną, albo depresję
reaktywną związaną z jakimiś tam zmianami osobowości, wynikającymi z czegoś
tam itp. Najbardziej efektywne jest zadawanie pytań swojemu terapeucie,
który jest zazwyczaj doświadczonym klinicystą, a więc najbardziej właściwą
osobą do zadawania takich pytań. Ty jesteś w dobrej sytuacji, bo pisałeś
w poprzednim poście, że wybierasz się do psychologa - to komfortowa
sytuacja, bo dowiesz się u źródła.
--
Dariusz Laskowski
mailto:d...@p...pl Czepiam się ludzi, którzy piszą: "my", "nas",

1. Data: 2001-01-17 13:18:50

Od: JamesBonBush <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hory wrote:

> [...]
> brak jakichkolwiek perspektyw na dalsze zycie... qrcze dlugo by wymieniac

no to na czołgiste albo pilota sie nie nadajesz. (przynajmniej narazie) Nie
zapomnij o poczuciu humoru, a jak chcesz sie zabic to pomysl sobie tak... skoro
juz nie mam nic do stracenia to moze - ruszyc w swiat, albo zaczac robic rzeczy
ktorych nie robilem nigy wczesnie. Sproboj np. nakrecic film porno, albo zostaw
wszystko i jedz do USA, albo Hong Kongu. Pamietaj, ze na samobojstwo zawsze
jest czas tak więc nie ma sie po co spieszyc!!!

Uszy do gory!!! :)
JamesBonBush

1. Data: 2001-01-17 15:02:44

Od: "Hory" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zawsze
> jest czas tak więc nie ma sie po co spieszyc!!!

Zeby to wszystko bylo takie proste...
1. (film porno)
- nie mam kamery
- nie znam za wiele dziewczyn
- nie potrafie traktowac ludzi jak zabawki
2. (wyjazd)
- nie mam pieniedzy
- nie mam znajomych za granica
- nie nadaje sie do zadnej pracy
- nie potrafilbym sie odnalezc w nowym srodowisku

Co do samobojstwa... to rzeczywiscie nie ma sie co spieszyc, poza tym wiem
ze (chyba) nie mialbym odwagi... ale caly czas o tym mysle. 2 razy juz sobie
zaplanowalem smierc... ale za kazdym razem stalo cos na przeszkodzie i po
prostu tchorzylem...

Poszukuję psychoterapeuty specjalisty od nerwic w Krakowie
bez tytułu
Wedkarstwo
Sokrates
Witam grupe i zadaje pytanie :-)