Pytanie

21. Data: 2004-01-01 16:36:45

Temat: Re: Pytanie
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Już od paru godzin się zastanawiam, co mam Ci Kasiu
odpowiedzieć.
> Siedziałem wtedy cicho, bo jestem skromny i nieśmiały oczywiście, ale też,
> będąc nowicjuszem na pl.rec.ogrody, czekałem, co luminarze grupowi
napiszą.
> Pozdrawiam śmielej Ja...cki

Gdybyś wszedł, jak boletus, nie musiałbyś
długo czekać:-))

Pozdrawia z konopi boletus

22. Data: 2004-01-01 17:33:22

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

:)
> [...]
> komu i czego dotyczy tresc postu
> :)
> trzeba zejsc nizej
> przewinac tekst
> to trwa i nie jest zbyt wygodne
> !!!
> zapewne korzystasz z grupy on-line
> widzac drzewo calego watku
> ale to tylko jeden ze sposobow odbierania postow
> :)
> ja natomiast   korzystam z bramki www
> odbieram posty z grupy e-mailami na swoje konto
> nie widze  tego drzewa
> i aby cokolwiek (ewentualnie) zrozumiec
> musze wpierw przeczytac  o co komus chodzi
A ja raz jestem zniecierpliwiona przewijaniem i dochodzeniem do sedna sprawy
jak Wiesia , a czasem wole wczesniejsza wypowiedz na poczatku,aby wiedziec
czego dotyczy bieżąca wypowiedz
Ażeby ten rok był spokojny i pelen przyjemnych chwil w naszych wszelakich a
jednak dla nas cudownych ogrodach - sle pozdrowienia entuzjastka
Waszych grupowych indywidualności -Wisienka

23. Data: 2004-01-01 18:35:14

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał w wiadomości: ...

>P.S. Czyżbyś nigdy nie spotkała się z obowiązującą w sieci zasadą cięcia
>postów i odpowiadania pod nimi? Niemożliwe.

Oczywiscie, ze znam zasady, poznalam je pare lat temu gdy uczylam sie
poruszac w internecie, gdyby znali je wszyscy nie bylo by problemu z
przewijaniem dlugich postow.
Pozdrawiam zgodnie z przepisami Wiesia :-)

24. Data: 2004-01-01 19:39:24

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:43d7.00000660.3ff459e1@newsgate.onet.pl Użytkownik
<w...@p...onet.pl> napisał(a):

> A ja raz jestem zniecierpliwiona przewijaniem i dochodzeniem do sedna
> sprawy jak Wiesia , a czasem wole wczesniejsza wypowiedz na
> poczatku,aby wiedziec czego dotyczy bieżąca wypowiedz

Hejka. A wiesz dlaczego? Bo niektórym, tym bardziej leniwym, nie chce
się ciąc postów, to znaczy pozostawić tylko tego fragmentu tekstu, do
którego odnosi się ich odpowiedź. Istnieje coś takiego, jak netykieta. Warto
poczytać zanim się zadebiutuje na szerokim forum - zresztą nikomu to nie
zaszkodzi. :-) http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
Pozdrawiam regulaminowo Ja...cki

25. Data: 2004-01-01 21:07:19

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. A wiesz dlaczego? Bo niektórym, tym bardziej leniwym,
nie chce się ciąc postów
No wlasnie nie chce się , i dlatego tacy starzy wyjadacze jak ja są pouczani
i informowani o istnieniu netykiety.
Pozostająca nadal pod wrażeniem wybitnych osobowości aczkolwiek już w innym
wymiarze - Wisienka

26. Data: 2004-01-01 22:34:59

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:43d7.000006c5.3ff48c07@newsgate.onet.pl Użytkownik
<w...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> pouczani i informowani o istnieniu netykiety.
> Pozostająca nadal pod wrażeniem wybitnych osobowości aczkolwiek już w

Hejka. Spójrz do góry Wisienko. Tak wygląda post starego wyjadacza?
Pozdrawiam bez komentarza Ja...cki

27. Data: 2004-01-02 10:38:39

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wisienko nie bierz sobie tego tak bardzo do serca i zostan z nami.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

<4...@n...onet.pl>...

28. Data: 2004-01-02 19:15:55

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Spójrz do góry Wisienko. Tak wygląda post starego wyjadacza?
>                    Pozdrawiam bez komentarza Ja...cki
Tak,tak..Tak właśnie wygląda post starego wyjadacza zup wisienkowych!
Kłania sie nisko zbesztana - Wisienka

29. Data: 2004-01-02 19:59:10

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Tak,tak..Tak właśnie wygląda post starego wyjadacza zup wisienkowych!
> Kłania sie nisko zbesztana - Wisienka
:)
napisala juz pod
ale nalezy jeszcze pozostawic z notki
komu odpisujesz
:)

30. Data: 2004-01-02 20:32:09

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:2ce5.0000020b.3ff5c36b@newsgate.onet.pl Użytkownik
<w...@p...onet.pl> napisał(a):

> Tak,tak..Tak właśnie wygląda post starego wyjadacza zup wisienkowych!
> Kłania sie nisko zbesztana - Wisienka

Hejka. Nobody's perfect.
Pozdrawiam bagatelizująco Ja...cki

jest 2004