Pytanie?

1. Data: 2006-05-01 12:38:04

Temat: Pytanie?
Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie przeglądam grupę i naszło mnie pytanie. Chodzi mianowicie o
długość obróbki "kulinarnej" i produkt poddany tej obróbce. Wiadomo że jajka
im dłużej gotowane tym twardsze. Jak dla mnie to samo dotyczy wątróbki,
polędwicy wołowej, tuńczyka czy piersi kaczki. Jakie jeszcze potrawy powinny
być poddane krótkiej obróbce cieplnej żeby były smaczne (nie za suche,
twarde itp.) Kolby kukurydzy chyba też powinno się krótko gotować?

Anet

2. Data: 2006-05-01 13:53:14

Temat: Re: Pytanie?
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anet" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> być poddane krótkiej obróbce cieplnej żeby były smaczne (nie za suche,
> twarde itp.) Kolby kukurydzy chyba też powinno się krótko gotować?

Kurki!
Grzyby oczywiście ;)
Pozdrawiam, Agata

3. Data: 2006-05-01 17:31:56

Od: "kasia maruda" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Anet" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> jajka
> powinny
>
> Kurki!
> Grzyby oczywiście ;)
> Pozdrawiam, Agata

Jedyny właściwy stek to stek krwisty :)

pzdr

kasia maruda

4. Data: 2006-05-01 17:55:16

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedyny właściwy stek to stek krwisty :)
>
> pzdr
>
> kasia maruda

Do niedawna myślałam, że lepiej dłużej go smażyć niż krócej. O jak bardzo
się myliłam. Chyba lepszy byłby surowy niż to co podałam na obiad.

Anet i majowe dylematy

5. Data: 2006-05-01 21:39:10

Od: "kasia maruda" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do niedawna myślałam, że lepiej dłużej go smażyć niż krócej. O jak bardzo
> się myliłam. Chyba lepszy byłby surowy niż to co podałam na obiad.
>

> Anet i majowe dylematy

W krwistym jest właściwie nieciekawe to, co zeń wypływa. Ale z zamkniętymi
oczyma rewelacja.

Rewelacja z sosem z cebuli i czerwonego wina

kasia maruda głodna

stary pasztet
Co to za ciasto?
Lebedonko