Pytanie

41. Data: 2006-05-10 21:04:42

Temat: Re: Pytanie
Od: "Mortifer" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Termin "czlowiek" mozna rozumiec (zreszta ja to tak rozumiem)
dwojako, jako gatunek lub jako ideal do którego dazymy. Nie mówie
o gatunku.

Mortifer

42. Data: 2006-05-10 21:12:34

Od: "Mortifer" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Nienawidze jak ktos uzywa duzego kwantyfikatora :/ Stereotypy...
Wlasciwie w zdaniu 'udowodzniles mi, ze mezczyzni' jest
niedopowiedzenie kwantyfiakyjne i nie wiadomo dokladnie co sie w nim
twierdzi.

Mortifer

43. Data: 2006-05-10 21:20:28

Od: "Mortifer" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Skoro czlowiek z natury dazy do doskonalosci, wiadomo, ze nie
chce byc gorszy (czyli nie taki jaki chce byc). Jesli ta gorszosc
wynika z porównywania sie z innymi ludzmi (a tak jest czesto),
pojawia sie dodatkowo strach przed pogarda.

44. Data: 2006-05-11 09:40:54

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazzzant" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jeśli w ten sposób chcesz tłumaczyć powtarzanie wciąż jednego argumentu,
> to tak.

Bo jest to argument uniwersalny... i wystarczajacy.:)

LeoTar
http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/

45. Data: 2006-05-11 13:49:16

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Mortifer" <m...@h...com> napisal w wiadomosci
ps.com...
Termin "czlowiek" mozna rozumiec (zreszta ja to tak rozumiem)
dwojako, jako gatunek lub jako ideal do którego dazymy.

Moze byc zesmy coraz dalej od owego -pierwotnego- idealu ;)

46. Data: 2006-05-11 13:49:58

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "LeoTar" <l...@w...pl> napisal w wiadomosci

> Uzytkownik "Mortifer" <m...@h...com> napisal w wiadomosci
s.com...

> Nie, jestesmy dziecmi naszych rodzicow.
> No chyba,ze ich uznasz za swoich niedosieglych bogow.:)

A czyz ich przodkami nie byli "bogowie"?! ;D

47. Data: 2006-05-11 17:35:08

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisal w wiadomosci

> Uzytkownik "LeoTar" <l...@w...pl> napisal w wiadomosci

s.com...

> A czyz ich przodkami nie byli "bogowie"?! ;D

Raczej Stworcy.

48. Data: 2006-05-11 20:22:50

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar napisał(a):

> Użytkownik "bazzzant" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Bo jest to argument uniwersalny... i wystarczajacy.:)

Jakie kto ma uniwersum taki argument mu wystarcza :)

Kreatywne myślenie
Czy pozostał nam miesiąc życia?
Prosba o wypelnienie krótkiej ankiety (NTG)
jajcarscy artysci